Gå til innhold

Jeg trenger hjelp med counter strike?


Anbefalte innlegg

hei, jeg er en gutt på 16 som spiller cs. jeg har nettopp kjøpt det og fant ut at jeg egentlig var ganske dårlig i det. så det jeg lurer på er om noen gidder å lære meg opp på cs. gjerne en klan siden det er mer sannsynlig at det er noen i den klanen som spiller hele tiden og jeg kan få opplæring når jeg kan. er det noen som gidder dette? send mail til [email protected]

 

takk

 

den forrige ble visst stengt pga en treordsregel eller no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enkleste måten å bli god i CS er: å spille masse og lære av dine feil, bli kjent med banene og våpnene.

 

Hjelper lite å spille med en klan så lenge du ikke kan følge deres tempo, et par timer public og du har feelingne i deg!

 

 

Lykke til!.

 

WapoR

5362265[/snapback]

 

jeg har nok prøvd det, men etter å ha spilt rainbow six: raven shield veldig lenge så er det vanskelig å vende seg til noe urealistisk.

 

men takk.

Lenke til kommentar

jeg kunne jo alltids hjelpe deg litt, har spilt over 2 år nå.

 

riktig som det ble sagt over her, du må spille masse :O

 

kan jo si at jeg ikke visste at det var noe som het klan engang før det var gått over 1 år jeg :no: da det var gått ca. 1 år trodde jeg og kamerater at klan var at man hadde samme tag på public, så det hadde vi da..

Lenke til kommentar
jeg kunne jo alltids hjelpe deg litt, har spilt over 2 år nå.

 

riktig som det ble sagt over her, du må spille masse :O

 

kan jo si at jeg ikke visste at det var noe som het klan engang før det var gått over 1 år jeg  :no: da det var gått ca. 1 år trodde jeg og kamerater at klan var at man hadde samme tag på public, så det hadde vi da..

5363201[/snapback]

 

tar imot all hjelp takk=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...