Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Driver å lurer på hvilke unit frames jeg skal ha, og hvor.

Dette er hva jeg har nå

th_WoWScrnShot_112709_235052.jpg

Også lurer jeg på om jeg skal bytte til dette.

th_WoWScrnShot_112709_234909.jpg

Hva synes dere?

Skrevet

1: Siste var best.

2: det var virkelig noe rart du hadde på toppen der :p

Joda skulle vell egentlig ønsket meg noe litt større på grid siden. Men vet ikke hvordan jeg skal plassere det da eller hvor :S

Skrevet

Du kan ta bort buffs på target og sette grid oppå. Ellers kan du ta bort omen og gjøre chat litt mindre.

Det på toppen hos meg var vuhdos meny, så jeg kunne vise raid frames uten å faktisk finne meg et raid :)

Skrevet
På hvor mange MiB ligger deres UI?

Føler min tar veldig mange med 25-35.

93-117.

Oi det var mye.

Men du løper vell rundt med masse stach du ikke trenger? Autioneer, Qhelper, Piggle osv. osv

Skrevet

Yikes. Ligger på rundt 30mb, hvis diverse addons som ikke brukes i raids (AuctionLite, Postal osv.) kjører. Hvordan i all verden har du fått til 93-117? :wow:

Skrevet
På hvor mange MiB ligger deres UI?

Føler min tar veldig mange med 25-35.

93-117.

Oi det var mye.

Men du løper vell rundt med masse stach du ikke trenger? Autioneer, Qhelper, Piggle osv. osv

Stemmer. Carbonite, Auctioneer, Peggle/Bejeweled og mye annet bullshit. Er selvfølgelig avslått når jeg raider, men er "på" mesteparten av tiden. :)

Skrevet (endret)

wut?

er ikke akkurat min fortjeneste :/

Edit: la meg etter jeg skrev den her, men fikk ikke sove etter hva Sink sa, sto opp igjen og her er jeg.

Ser selv at kommentaren var håven, sorry, var mer ment som en spøk, men med min fantastisk elendige formulering er det både frekt og håvent.

Kuldesjokk i emohjørnet etter en fylletur /out

Endret av Kuldesjokk
Skrevet (endret)

sink er flink :D men anyways, testet ut et nytt ui nå som bruker ca 600kb minne :p ekstremt smooth, eneste vanskelige med ui'et er at det nesten ikke er noen ingame configurations for å bytte på ting, alt må gjøres i en egen config fil som ligger i interface mappen.

men bortsett fra det er det et nydelig UI.

http://bildr.no/view/535306

Endret av wizardos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...