Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er noen som føler de har litt mye tid, og er veldig flinke til å mekke UI's kan de gjerne sende meg en liten pm - har skisser jeg har holdt på veldig lenge nå (mange måneder) som aldri har blitt noe av pga. at jeg gir opp halvveis fordi det ser rævva ut :/

Skrevet
bruker fremdeles ocularis sin gamle jeg, syntes den var knæsh. lagt mitt lille preg på den though:)

post-50751-1190972016_thumb.jpg

9592381[/snapback]

Hva heter den fonten du bruker i chatten din?

Skrevet
bruker fremdeles ocularis sin gamle jeg, syntes den var knæsh. lagt mitt lille preg på den though:)

post-50751-1190972016_thumb.jpg

9592381[/snapback]

Hva heter den fonten du bruker i chatten din?

9612331[/snapback]

den heter visst "teen" på clearfont2 font packen.

Skrevet

Yay! Nesten ferdig med ny ui etter siste patch. Tatt litt inspirasjon her. Skal poste bedre bilde når jeg får tweaket den litt til.

post-69907-1191459223_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Vakker UI, defo. Clean og ryddig.

Edit:

SimpleMap funker ikke lenger hos meg. Jeg får ikke flyttet det lengere eller noe. Fordi jeg trykket disable en gang for lenge siden. Og jeg har prøvd å fjerne addonen, og legge den til igjen (noobish, i know). Men hva kan være feil? Dere som er pro's should know.

Endret av FancyPants
Skrevet
Etter å ha brukt andre sine ui pakker en god stund så fant jeg ut at det var på tide å lage en egen.

I kamp

Idle

Idle 2

Tar gjerne imot forslag til forbedring osv ;)

9658559[/snapback]

Flytt action barene et par pixler opp, sånn at de er sentrert på panelet, og skift tekstur på caith sine unitframes.

Skrevet (endret)

hehe skal sentrere de straks. Men kommer til å beholde Caith sine settings, pga av de funker bra og passer med resten av ui'en.

Edit: Kommer til å endre de, men kommer til å beholde så og si de samme fargene. Tenkte litt på å sette på portrett av player og target og sentrere det etterpå.

Endret av SprEA
Skrevet (endret)
Min nye UI :D

hei det så ut som en fin UI for min upandcoming rogue, men lurer på er det mye stress med å stille det inn eller er det piece of cake?

og hadde vært herlig om du kunne gitt meg navn på addonsa, vet som regel hvor jeg finner de;)

Endret av kalken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...