Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det en skikkelig bra timer.bar addon som viser hvor lenge det er igjen av sap/cheapshot/kidneyshot/gauge for oss rogues? Prøvde Nature enemy castbar, men synes den var rotete, og altfor mye jobb og sette den opp til å bare gjelde det JEG gjorde av stuns... Noen tips?

9350734[/snapback]

 

skaff deg fubar, og FuBar_RogueTimerFu

Lenke til kommentar
Finnes det en skikkelig bra timer.bar addon som viser hvor lenge det er igjen av sap/cheapshot/kidneyshot/gauge for oss rogues? Prøvde Nature enemy castbar, men synes den var rotete, og altfor mye jobb og sette den opp til å bare gjelde det JEG gjorde av stuns... Noen tips?

9350734[/snapback]

 

 

Jeg bruker StunWatch fungerer bra for meg

Lenke til kommentar
en annen ting.. sorry at jeg maser:( Men noen som vet hva den dps-chart-tingen som Atezhe bruker heter for noe?

Det er en del av recount damage meteret. Bare høyreklikk på ditt eget navn og velg "Show Realtime Graph". Recount bruker mye minne, ofte opp mot 20mb i raids, så er du advart :p.

Finnes det en skikkelig bra timer.bar addon som viser hvor lenge det er igjen av sap/cheapshot/kidneyshot/gauge for oss rogues? Prøvde Nature enemy castbar, men synes den var rotete, og altfor mye jobb og sette den opp til å bare gjelde det JEG gjorde av stuns... Noen tips?

Prøv ElkBuffBars, krever en del konfigurasjon, men det er verdt det:P Gir deg en bar du kan sette hvor det passer deg, justere høyde/lengde/farge osv :yes: .

Lenke til kommentar

Takk for svar=) Jeg testa recount, men skjønnte ikke helt hvordan jeg skulle få opp ett vindu der jeg kun så en graph over min egen dps, de andres dps har jeg null behov for å se detaljene på... Også fikk jeg heller ikke til å endre størrelsen på det vinduet som graphen er i heller...

Lenke til kommentar
Nevermind, fikk til nå jeg =)

 

Ett som: Syncer denne med Damage Meters?

Tror ikke det, men du kan sette combat log range til 200 yards, det burde holde plenty :p

 

Auto-attack på 1? :<

Kanskje du ikke kunne se hele bildet, jeg finner ingen ener:P

 

Samme bildene i litt snillere oppløsning:

 

OOC:

wowscrnshot082407144929bb5.th.jpg

Combat:

wowscrnshot082407145353br6.th.jpg

Endret av Atezhe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
92065.jpeg

9227094[/snapback]

 

Den Action baren der, er det fu_bar greie ? :p

9360576[/snapback]

 

 

Nei, der er Bartender.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...