Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har ett tips til hvilken ferdiglagd UI som fungerer perfekt etter patchen og som ser bra ut?

8745318[/snapback]

 

Photek UI fungerer etter den nyeste patchen og er en ganske ryddig UI med mange nødvendige addons. Ganske så enkel installasjon også.

 

Jeg har Photek + X-perl som er en veldig bra kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Til nå så har jeg fått til dette, men er langt fra fornøyd. Synes at jeg har alt for liten plass på skjermen. Håper det er noen her som kunne gi noen tips til plasseringer av action bars og tool-bars (den med character sheet, talents osv.) + pet action bar.

8741249[/snapback]

 

Noen tips som vil hjelpe litt.

post-33984-1180574801_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Nå skal vi se om det går.

 

Addonliste.

post-85621-1180555418_thumb.jpg

 

Hunter UI.

post-85621-1180555711_thumb.jpg

Dette bilde er fra før SCT fungerte skikkelig etter patchen.

Blizzard sin egen som brukes her.

 

Takk for hjelp til bildebehandling i windows. :)

8743915[/snapback]

 

Er det SimpleCombatLog som gir den combat logen du har i framen nede på høyre side?

Lenke til kommentar
Til nå så har jeg fått til dette, men er langt fra fornøyd. Synes at jeg har alt for liten plass på skjermen. Håper det er noen her som kunne gi noen tips til plasseringer av action bars og tool-bars (den med character sheet, talents osv.) + pet action bar.

8741249[/snapback]

 

Noen tips som vil hjelpe litt.

post-33984-1180574801_thumb.jpg

8746070[/snapback]

 

Jeg ville også samlet alle Titan/fubar-plugins på en av barene og fjernet den ene for å frigi mer plass på skjermen

Lenke til kommentar
Til nå så har jeg fått til dette, men er langt fra fornøyd. Synes at jeg har alt for liten plass på skjermen. Håper det er noen her som kunne gi noen tips til plasseringer av action bars og tool-bars (den med character sheet, talents osv.) + pet action bar.

8741249[/snapback]

 

Noen tips som vil hjelpe litt.

post-33984-1180574801_thumb.jpg

8746070[/snapback]

Takker :) Skal se om jeg får ordna opp litt nu da.

Men er det noen som vet navnet på addonen som viser % durabilty på gearet ditt over unit framen?

Lenke til kommentar
Over unitframen? As in portretter med hp/mana/whatever?

 

Ellers kan du ha til FuBar eller lignende. Til FuBar ligger det en (DurabilityFu) på Wowace.com/files.

8747031[/snapback]

Ah, da smeller vi på med den istedet. Er vant med titan panel, men synes titan er litt stygg egentlig. Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...