Gå til innhold

[GTA]Amped - San Andreas Stuntfilm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært med i en del filmer siden den tid men ingen jeg har redigert selv eller vært spesielt tilfredstilt med redigeringa i så jeg lot være å poste dem.

Takk for kommentarene forresten, Daf-Fy! er egentlig nicket mitt men som nicket sier er jeg usedvanlig lat og skriver det av og til på den enkle måten så jeg har vel 2 nick :p

Skrevet

Joda, men dere er jo så nær, når jeg prøver meg på sånt , og er så nær ekploderer jo flyet :p

Når dere får fyren til og stå opp mange ganger og flyr helt sinnsykt, noe spesielt der? Ellers hadde dere jo ikke gjort att fyren hadde stått opp,(liksom, lene seg forover)

Skrevet (endret)

De fleste av oss bruker et program som heter SA Control Center.

Det gir deg tilgang til en del fancy greier som bl.a hindrer at kjøretøyene våre eksploderer, gjør at vi ikke mister liv, kan spawne hva som helst og kan teleportere oss til starten av stuntet igjen.

Vi forandrer IKKE på kjøre-egenskapene til noen av kjøretøyene i San Andreas, vi bare forhindrer at vi må finne nye så det kan ikke kalles cheating.

Om vi hadde kommet nær broa hadde flyet kræsjet og blitt liggende på broa noe det ikke gjorde så vi er ikke nær ;)

Angående når vi lener opp på sykklene kalles det enten krail eller corkflips, hvem som helst kan gjøre det etter et par forsøk.

Du trykker på lean backward/forward (standard numpad 6 eller 9) og til siden (standard a eller d).

Det er ikke umulig, selv for dere dødlige :p

EDIT: For å oppnå såpass stor fart "tapper" vi lean forward knappen under selve run-up'et og lean backward rett før vi treffer hva en vi måtte bruke som rampe.

Det kan gi det opptil 100/150 feet mer lengden på hoppet ditt

Endret av Alle bra nick er opptatt jo
Skrevet (endret)

Hmm, det er jo ikke riktig dynamisk sett :p

Lene seg forover for og få bedre aks i virkeligheten :p

EDIT: Ah, dere bruker det programmet til og spawna den trucken. Det er jo på en måte cheating :p

Endret av Bundy
Skrevet

Kult hvordan dere vrenger dere opp på forskjellige plasser og det jeg syntes var kulest som jeg husker er han som plaserte mopeden fra en klippe ned i båten.

Når det gjelder selve videoen så har jeg bare min personlige negative mening om musikken brukt (men det hopper vi glatt over) og at det i slutten står "all rights reserveRd".

Skrevet (endret)

Nå begynner jeg å bli relativt lei av å laste det ned gang på gang (fra forskjellige steder), og få den samme CRC-erroren gang på gang, uten at jeg får pakket ut filmen. :nei:

EDIT: Johndoe: Ja, skrivefeiler i sånne filmer er noe herk! Selv om at de er så små og egentlig ubetydelige, er de så forbanna irriterende! :p

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Eh, var det sarkasme? Har du ikke lært at ironi ikke fungerer over IP-protokollen.

Jeg ble hvertfall langt fra irritert og ville bare informere om den lille feilen.

Når jeg skrev "når det gjelder selve videoen" så mente jeg ikke innholdet, men hvordan den var 'directed' (regissert?) og redigert.

Skrevet

Jooooda, ironi går alltids an å presse inn på "IP protokollen".

Uansett, nei det var ikke ironi eller sarkasme, jeg mente det jeg sa. Selv, når jeg og kompisa lager filmer, og får skrivefeil i rulleteksten, blir jeg helt gal og må lage hele greia på nytt. :p

Selvfølgelig gjelder jo ikke det i den graden når man ser på andre filmer. Selv er jeg en liten perfeksjonist (når det kommer til eget arbeide), så da blir det fort litt sånn for meg.

Uansett er ikke det noe å bry seg om.

Det jeg lurer på er hvorfor i huleste den forbanna fila blir korrupt gang på gang når jeg laster den ned fra forskjellige steder hele tiden! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...