Jump to content
Sign in to follow this  
rivasavi

Ny klokke pc

Recommended Posts

hei, jeg har tenkt til å kjøpe en ny pc som jeg skal klokke. Også lurer jeg på hvilken hk/cpu/gpu/ram som er mest klokkevenlig. Det blir den første pcen jeg skal klokke, men mulig jeg prøver litt på den jeg har hjemme. til kjøling for cpu tenkte jeg på thermaltake big typhoon, holder denne? kom gjerne med tips på socket og alt mulig. skal mest sannsynlig klokkes til døde etter en tid.

Lol, nå trodde jeg du skulle lage en pc som du skulle bruke som klokke    :!:

5346572[/snapback]

hehe,, trodde jeg å:p

on topic: har hørt at big typhoon er ganske bra ja.. men les tester og slikt på nettet.. husk.. Google er din venn :)

Lol, nå trodde jeg du skulle lage en pc som du skulle bruke som klokke    :!:

5346572[/snapback]

hehe,, trodde jeg å:p

on topic: har hørt at big typhoon er ganske bra ja.. men les tester og slikt på nettet.. husk.. Google er din venn :)

5346617[/snapback]

jeg og :!:

vapochill har en. . . er det vapochill micro den heter? den er visst også ganske bra ;)

hehe... trodde også at det var en klokke (ur) PC... Var forøvrig borti noen som brukte en gammel P3 som gateway/proxy, og hvor da PC'en synkroniserte seg mot atomur et par ganger om dagen. Når folk internt logget på sine lokale pc'er synket de så sine klokker mot "klokke-maskinen".

Kjørte min på 280mhz lenge jeg!

144 er så jævlig å få tak i! Og får du tak i en, er det en tosk som har levert den tilbake og den klokker ræva.

Min 3700+ kjører stabilt på 2,8 på 1,45 vcore da!

Kjører 2,95 litt ustabilt ved benching også

hm mulig, men hvor kjøpte du ramen din? har en amd 3700+ hjemme men det er socket 754 :\ får se hva jeg tar med råd til... 144 koster 1500 på komplett, 3700+ koster bare 1900... hm mulig, jeg får se.

Edited by rivasavi