Jump to content
Sign in to follow this  
ovinn

Musematte til G5!

Recommended Posts

Hei

har anskaffet Logitech sitt vidunder G5, men trenger musematte til den! Og da lurer jeg på om det er noen som har noe å anbefale? Så på Icemat 2nd Etition, men en som ikke fikk respons på den i det hele tatt? Stemmer det? Ser også på fUnc surface 1030 musmatte, Sort/Sort, er dette noe å satse på?

Takknemlig for svar=)

God jul!

Øyvind

Ja, stemmer nok det, laser funker ikke på glass :S fUnc funker fint den, allefall det jeg mener :)

5345573[/snapback]

Okai, dumt det da, skulle visst være dritbra den musematta der.. Men fUnc har fetteren min, skal spørre han :) Blir nok mest sannsynlig fUnc matta ja:)

Den har kommet ut! :w00t: Ser på den nå, ser rå ut da. Kan hende det blir den der da, hvis du sier at den er spesiallaget for lasermuser :) Hvis ikke skal du få betale for den :p (ironi)

Takker for svar! bare å komme med flere forslag .

Øyvind

Vel jeg foretrekke å bruke Allsop som man får kjøpt på elkjop til 100kr eller noe, og akkuart nå bruker jeg 2x allsop fordi den er litt liten, trenger god plass :D skulle gjerne ha likt hatt en stor allsop. Fordi i min mening så er det best å ha myk mus-matte til laser/optisk mus =)

Edited by flabben2k

Etter mye testing, så har ihvertfall jeg kommet frem til at Corepad eyepad er noe av det bedre du får til G5, har func'en, men den slites ut for lett, og er for grov for musa.

Heatseeker: Slik type signatur er ikke lov på dette forumet. Bare plain tekst.

Ikke kjøp func'en!! har den og den er ikke kompitabel med G5 musa. For den har jeg å! hehe

På den rufsete sida går den ikke i hele tatt da den flyger hit og dit, på den glatte går den okei, helt til du gjør en rask bevegelse. Kjøp deg steelpad 5L, den har jeg bestilt, burde egentlig hatt den for ca 1 uke siden.... Hvis ikke kan du bestille Steelpad S&S som nevnt.. Hvis ikke de aller nyeste Func F-serien..

Det har jeg, ikke vettu.. hmm hvordan er det mulig det da? hvor kan jeg finne denne firmwaren (direkte link) ? vært inne på logitech, men klarer ikke finne noe her..

Ser bra ut det der. Eneste jeg stusset litt på var hvorfor du trengte padsurfers , når G5 allerede har skikkelige pads under. Funker de uansett på en G5, siden padsa er så store?