Singh tha king Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Spilte nettopp CSS, men la fort merke til at lyden ikke var der. Mp3 og alt fnker fett, altså høytaleren er ikke ødelagt. Men jeg skjønner ikke hvordan lyden har blitt bort i CSS, spilte tidligere i dag, og da funket det. Noen ideer? Gikk inn på options i spillet og der var lyden på. Tok også lyd testen i spillet, men ingen lyd.
Singh tha king Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Skrevet 27. desember 2005 skjønte ikke helt hva du mente med det jeg...
SvennAndre Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 er en commando.. prøv å åpne command og skriv inn "nosound" og trykk enter.. da skal det være nosound=0 elns.. Hvis kommandoen til lord^funker.. ellers kan du snoke litt rundt på menyen og se der..
Singh tha king Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Skrevet 27. desember 2005 du stod at det ikke var en kommando....ganske rart egentlig, siden alt funka i dag tidlig.
A.J Green Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Neivel, jeg bare tok det for gitt at alle kunne kommanoder i cs. My bad! Men fungerer det nå?
Singh tha king Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Skrevet 27. desember 2005 nope...funker fortsatt ikke...
Hotel Papa Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Prøv å gå inn i option > audio også roter du litt med settingsa der og tar "test speakers" når du har endra på noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå