janfredrik Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Hei. Tenker jeg skal formatere i morgen, men jeg har ikke noe ekstern harddisk. Så hvis jeg drar musikken og alt sånt jeg vil ha inn til D:, og formaterer C: går det bra da? Jeg har Windows på c: Tidligere så har jeg bare fått opp hele partisjonen på windows cden, så jeg får liksom ikke valgt C:\, men må velge hele partisjonen c: og d: og foramtere den sammen =/
Staalkontroll Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Går fint det...Ta backup av det du vil vil ha å legg det på d: Så er det bare å formatere c: å legge inn xp på nytt
janfredrik Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Skrevet 27. desember 2005 Går fint det...Ta backup av det du vil vil ha å legg det på d:Så er det bare å formatere c: å legge inn xp på nytt 5344482[/snapback] Er det en mulighet man får ved å bruke xpcden, eller diskett?
Rikky Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 (endret) Du får valget om formatering når du starter installasjon fra CD. Edit: I hvert fall når du booter fra CD. Endret 27. desember 2005 av Rikky
janfredrik Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Skrevet 27. desember 2005 Prøvde nå, der var valget: Slett partisjon, blir det det samme da?
Bertelsen Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Ja, da skal du vel kunne velge hvilken partisjon du vil slette, sletter du C: så skal D: være som normal etterpå?
Rikky Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Slett partisjon er ikke det samme, men det er ikke farlig om du velger det. Hvis du sletter partisjonen må du uansett formatere den etterpå.
janfredrik Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Skrevet 27. desember 2005 Slett partisjon er ikke det samme, men det er ikke farlig om du velger det. Hvis du sletter partisjonen må du uansett formatere den etterpå. 5345023[/snapback] Okay, trur jeg sjønner det nå. Sier i fra i morgen hvis jeg ikke får det til
janfredrik Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Skrevet 28. desember 2005 Ett spørsmål til, jeg har noen programmer på D:\ som er installerert der, de vil vel ikke virke etterpå de da? (siden den cleaner registreret?). Bør jeg uninstallere disse før jeg formaterer eller går det bra å reinstallere de etterpå?
riktig Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Kommer an på programmene det. Hvis de går via registeret vil de nok ikke funke, men programmer som mIRC, DC++ og programmer som ikke installeres tradisjonelt sett vil funke selv etter reinstall. De fleste vil nok ikke det. Om du fjerner de før eller etter har lite å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå