Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heahe, alle fra Diskusjon kan også komme, bryr meg ikke om hvem som kommer, bare det blir stappa!

Adressen er Hedmark -> Eidskog -> Magnor -> Leirsjøen -> Jeg står å vinker dere inn

Ta med dere rakketer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hæhæ, blir vell mer åpen plass på å skyte opp der tenker jeg. Tenkte jeg skulle gjøre som ifjor, feste kasser mellom trær, så fyrer jeg på å løper, så blir kassen kastet bakover etter første skuddet, og vips så er helvete i gang. :) Villt som faen, vet aldri hvem den treffer, anbefales til den som liker adrenalin!

:D

Endret av Axes
Skrevet (endret)

jeg skal til svergie i romjula tenker jeg! er det billig fyrverkeri der? og noe der som de ikke har i norge som er bra? tenker ikke på stoooore stooore raketter elelr batreier men sånn på bakken og lit rakketer!?

har vel ca 300-400 kroner jeg kan bruke der på fyrverkerii har de fortsatt kinaputter? eller noe sånt som bare smeller?

Endret av stisse2k
Skrevet

Her er fjordårets sortiment.

1pk BigBang 199,- stk (Svea)

10pk Kuglebatteri 8,- stk (Europris)

1pk Speedfire 35,- stk (Europris)

1pk Black Jack 149,-stk (Kampanje) (Svea)

Dette er sugent i forhold til hva det blir i år :dribble:

Skrevet

Hvem er det som selger Chilli Shots? Festival eller Svea?

Har dere noen forslag til batteri som smeller bedre enn Thunder men koster ca det samme? Ifjord kjøpte jeg 6 Thunder batteri og demonterte dem alle, 150 knallperler det. :D

Skrevet

Her hjemme har de ikke begynt å selge fyrverkeri =/ Jeg vil ha noe Thunderking jeg :(

Da jeg bor nesten på grensa, tar 10min med moppa å kjøre til svinesund, er det noen som vet om de selger noe god saker der ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...