Gå til innhold

iPod G5 - Bra kjøp?

edge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med cash fra jul som brenner noe i helvette. Har over lang tid ønska meg iPod og når den nå kom med video-støtte har jeg så godt som bestemt meg, men vil høre med folk som har den om den er et bra kjøp, om den vil falle i pris nå over jul, og om den har god lyd etc.

Blir mest sannsynlig 30GB versjonen, da 60 ble litt dyrt :p

Anyone? Takk på forhånd! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den jeg og er topp fornøyd. Ingenting er som en episode med Family Guy på t-banen.

Jeg syns lyden er helt grei jeg, men jeg er jo ikke så audiofil at det gjør noe. Ville ikke latt meg stoppe av det. Du kan jo prøve den i butikken for å sjekke lydkvaliteten, hvis du er opptatt av dette?

Skrevet (endret)

Jeg gidder ikke lage en ny Ipod-tråd, så jeg spør her:

Finnes det også i G5 en mulighet til å ødelegge lydsperren og få høyere lyd enn det den norske versjonen gir?

Kan jeg i så fall bruke det samme programmet som jeg brukte til G4?

Edit: Glem det. Fant gopod til G5.

Keyzer

Endret av Keyzer28
Skrevet

Apple selv har som oftest ikke tilbud på produktene sine. Virker som iPoden holder seg veldig stabilt på samme prisnivå.

Svaret mitt er nei. Prisen er allerede veldig grei, mtp at en 20 GB 3G kostet over 4k to år siden.

Skrevet

De kommer neppe på tilbud, men fra tid til annen kutter Apple prisene. iPod pleide jo å være skamdyrt sammenlignet med andre, dette er ikke lenger tilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...