Jump to content
Sign in to follow this  
Arsenal_RULES

Film: Tilbakemelding på skrekkfilm

Recommended Posts

Skrekkfilm link

Trenger virkelig tilbakemeldinger? Visst noen har evne for historie trenger vi også litt hjelp med historien. Bare gi meg en lyd via pm eller tråden om du har lyst til å hjelpe litt til med historien, eller bare er nysgjerig på hvordan historien er...

Med vennlig hilsen NoXstar productions :roll::D

Edited by Arsenal_RULES

såg bra ut, me dei effektane i begynnelsen, men forstod ikkje heilt da me dei blada.. Men begynnelsen va imponerande! Har du tegna den tegningen så filma rett på arket?

:) takk takk....

Vi skal skyte begynnelsen av filmen imorgen tror jeg, da skal det bli fart på prosjektet. Men har desverre ikke tegnet det nei.

Kommer med en oppdatering innen én uke, visst det skulle være av interesse for noen :)

:) takk takk....

Vi skal skyte begynnelsen av filmen imorgen tror jeg, da skal det bli fart på prosjektet. Men har desverre ikke tegnet det nei.

Kommer med en oppdatering innen én uke, visst det skulle være av interesse for noen :)

5362138[/snapback]

okey.. ja vil gjerne sjå!! Men viss ikkje da er hemmeligt, korleis lagde dåke begynnelsen då? Ka program redigere du i?

Brukte bare noen bilder, og fikset litt på de i photoshop.

Redigerer i Vegas, ganske genialt program!

5381495[/snapback]

ok.. så vegas er ikkje veldig innvikla altså??