Jump to content
Sign in to follow this  
DemoNsouL

PC3200 166 Mhz ?!

Recommended Posts

Hei,

som du ser i signaturen min så har jeg 3x PC3200 brikker, 2 på 512MB og 1 på 1024MB. Når jeg booter opp PC'n så står det noe sånt at minnehastigheten kjører på 166Mhz, dette la jeg egentlig ikke merke til før i dag, for PC'n min skrur jeg aldri av :p Og da tenkte jeg.. skal den ikke være 400Mhz? Isåfall, er det helt ufarlig å skru den opp til 400Mhz?

Signaturen min viser feil tydeligvis, men samme det, nå veit dere det :p

Edited by DemoNsouL

Hei,

som du ser i signaturen min så har jeg 3x PC3200 brikker, 2 på 512MB og 1 på 1024MB. Når jeg booter opp PC'n så står det noe sånt at minnehastigheten kjører på 166Mhz, dette la jeg egentlig ikke merke til før i dag, for PC'n min skrur jeg aldri av :p Og da tenkte jeg.. skal den ikke være 400Mhz? Isåfall, er det helt ufarlig å skru den opp til 400Mhz?

Signaturen min viser feil tydeligvis, men samme det, nå veit dere det :p

5332292[/snapback]

du burde ha 200Mhz på brikkene (400Mhz effektiv) viss du stiller dem på 400 går det til H :p men tviler på du klarer så mye :p

antagelig så har minnet ditt blitt klokket ned pga amd systemer ikke klarer mer enn 2 brikker i dual oppsett uten å klokke det ned på ett vis.les. Står ei forklaring hvorfor.