Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gah, jeg måtte forlate middagsbordet (med deilig kalkun og greier), på grunn av abstinenser. Jeg klarer rett og slett ikke å tygge meg gjennom et måltid uten å ha snuspause imellom.

Men fy faen så godt det var med en liten pris :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gah, jeg måtte forlate middagsbordet (med deilig kalkun og greier), på grunn av abstinenser. Jeg klarer rett og slett ikke å tygge meg gjennom et måltid uten å ha snuspause imellom.

Men fy faen så godt det var med en liten pris :p

7614665[/snapback]

Det der høres nesten bare dumt ut.. Ingen er så avhengig av snus? =)

Skrevet

Når du sitter med spiserørs/bukspyttkjertel kreft sier du noe annet. Da er du plutselig ikke så tøff. Tror du at du har rett til å snuse fordi du har langt hår?

Slutt nå, lev lenge. Fortsett og dø.

KOS

Skrevet
Når du sitter med spiserørs/bukspyttkjertel kreft sier du noe annet. Da er du plutselig ikke så tøff. Tror du at du har rett til å snuse fordi du har langt hår?

Slutt nå, lev lenge. Fortsett og dø.

KOS

7614969[/snapback]

Oh noes! You scare me!

Hehe, ro ned mann. Er det noen som tvinger deg til å snuse? Nei. Så takk for deg.

Skrevet

Jeg har snust i fire år, men endelig så kom jeg i puberteten. Tissen min begynte å blomstre, og håret begynte å gro. Hjernen utviklet seg, og jeg forsto endelig at det ikke var verdt å dø, pga nikotin. Dere vil forstå det til slutt. Vent om noen år , små barn.

Skrevet
Jeg har snust i fire år, men endelig så kom jeg i puberteten. Tissen min begynte å blomstre, og håret begynte å gro. Hjernen utviklet seg, og jeg forsto endelig at det ikke var verdt å dø, pga nikotin. Dere vil forstå det til slutt. Vent om noen år , små barn.

7615028[/snapback]

Du er mye yngre enn meg, så du skal bare holde kjeft. Jævla drittunger som skal spamme her hele tiden. Dra til Helvete.

Skrevet (endret)

7615028[/snapback]

Du snuste i fire år før du kom i puberteten? Du begynte altså å snuse når du var rundt 9 år gammel? Tror jeg ingenting på. Jækla besservisser, sett deg ned og ta deg en prell. :!:

EDIT: En annen mulighet kan være at du begynte å snuse når du var 14, og ikke kom i puberteten før du var 18 (i år, altså). Det kan forklare hvorfor du har så lite baller at du må være stor i kjeften på nettet :tease:

Endret av Erlend_G
Skrevet
Snus gir kreft. <3

7614909[/snapback]

Er så fint at det ikke er registrert et eneste tilfelle av kreft pga snus i både Norge og Sverige :)

Men for all del si at snusere får kreft, du får nok kreft du også. Bare fra noe annet. Potetmos eller no<3

Skrevet
Forskere sier du får kreft av alt!

Poteter, Gulrøtter.. You name it..

7615434[/snapback]

Ja, men det er vel et stort tall flere som mener at du får kreft av snus, enn det er av poteter. Det er forskjellen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...