=Øyvind= 110 Report post Posted December 23, 2005 Som dere ser her så følger det med 2 demoer i desemberutgaven av OXM (Official Xbox Magazine). King Kong kan du jo prøve i butikkene, men ikke Full Auto. Det kommer ikke før i februar heller! Så jeg lurer på om dette bladet selges vel her i Norge også? Hvor mye koster det? Quote Share this post Link to post
LarZen 7594 Report post Posted December 23, 2005 Nice! Du får vel det i noen store Narvesen butikker. Quote Share this post Link to post
=Øyvind= 110 Report post Posted December 23, 2005 Ok, da får jeg se litt etter det idag når jeg skal kjøpe de siste julegavene. Quote Share this post Link to post
TCi 155 Report post Posted December 23, 2005 Takk for tipset. Mulig jeg skaffer meg det i julen. Er litt interessert i Full Auto, må teste hvordan gameplayet er. Quote Share this post Link to post
Straffa 110 Report post Posted December 23, 2005 Nice! Du får vel det i noen store Narvesen butikker. 5327603[/snapback] tar vel litt tid før bladene kommer til norge Quote Share this post Link to post
Thomas_H 366 Report post Posted December 23, 2005 si fra her da hvis dere har funnet det i en narvesen e.l. skal sjekke selv nå. Quote Share this post Link to post
SteveVice 30 Report post Posted December 23, 2005 si fra her da hvis dere har funnet det i en narvesen e.l. skal sjekke selv nå. 5328144[/snapback] Det hjelper vel ikke deg mye, men de har det ihvertfall på Narvesen på Bergen Storsenter, og Narvesen i Åsane Senter, for dere som bor i Bergensområdet Quote Share this post Link to post
=Øyvind= 110 Report post Posted December 23, 2005 Det var ikke så lett å finne det her i Trondheim, men en Narvesen hadde et igjen! Det er forresten desember utgaven det her, så hvis man skal ha det må man vel kjøpe det før nyttår? Quote Share this post Link to post
Straffa 110 Report post Posted December 23, 2005 Det var ikke så lett å finne det her i Trondheim, men en Narvesen hadde et igjen! Det er forresten desember utgaven det her, så hvis man skal ha det må man vel kjøpe det før nyttår? 5328385[/snapback] er det desember utgaven som har demo av full auto og king kong? Quote Share this post Link to post
=Øyvind= 110 Report post Posted December 23, 2005 Det var ikke så lett å finne det her i Trondheim, men en Narvesen hadde et igjen! Det er forresten desember utgaven det her, så hvis man skal ha det må man vel kjøpe det før nyttår? 5328385[/snapback] er det desember utgaven som har demo av full auto og king kong? 5328448[/snapback] Jepp, dette bladet. Quote Share this post Link to post
Straffa 110 Report post Posted December 23, 2005 Det var ikke så lett å finne det her i Trondheim, men en Narvesen hadde et igjen! Det er forresten desember utgaven det her, så hvis man skal ha det må man vel kjøpe det før nyttår? 5328385[/snapback] er det desember utgaven som har demo av full auto og king kong? 5328448[/snapback] Jepp, dette bladet. 5328553[/snapback] ok flott! Quote Share this post Link to post
qbee 0 Report post Posted December 23, 2005 vil nok tro disse demoene kommer på live Quote Share this post Link to post
SteveVice 30 Report post Posted December 23, 2005 vil nok tro disse demoene kommer på live 5329047[/snapback] Ja men dette er for de som ikke gidder å vente så lenge... Er greit at de gjør det slik syns jeg, gir en grunn til å faktisk kjøpe bladet Quote Share this post Link to post
dudley.no 0 Report post Posted December 23, 2005 hva står det i bladet om å abonnere for de som ikke bor i england? 150 spenn for et blad m/demo er litt drøyt,sikkert halv-pris hvis man abonnerer........dessuten så får man bladet 2-3 uker før narvesen også Quote Share this post Link to post
SteveVice 30 Report post Posted December 23, 2005 hva står det i bladet om å abonnere for de som ikke bor i england?150 spenn for et blad m/demo er litt drøyt,sikkert halv-pris hvis man abonnerer........dessuten så får man bladet 2-3 uker før narvesen også 5329889[/snapback] Det koster 961 kr for 1 år (13 blad) dersom man abonnerer. http://www.myfavouritemagazines.co.uk/home...?m=925&src=W001 Quote Share this post Link to post