Goliath Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Jeg har gått til innnkjøp av en Samsung LE-40R51B og er kjempefornøyd! Det eneste jeg stusser litt over er at jeg får ikke endret PIP kilde. Jeg får bare TV sammen med HDMI sourcen. Hvordan endrer jeg dette? VIl gjerne ha andre kilder enn HDMI i PIP, vil ha composite i PIP'en med TV. Og ja, jeg har prøvd å trykke på PIP Source-knappen på fjernkontrollen
knut-eirik Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg har gått til innnkjøp av en Samsung LE-40R51B og er kjempefornøyd! Det eneste jeg stusser litt over er at jeg får ikke endret PIP kilde. Jeg får bare TV sammen med HDMI sourcen. Hvordan endrer jeg dette? VIl gjerne ha andre kilder enn HDMI i PIP, vil ha composite i PIP'en med TV. Og ja, jeg har prøvd å trykke på PIP Source-knappen på fjernkontrollen 5326199[/snapback] Sliter med dette jeg også. Dumt å spørre men har du sett på instillingene? får det ikke til.
Goliath Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Skrevet 23. desember 2005 det kommer bare opp "Ikke tilgjengelig"
knut-eirik Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Hei. Har ikke koblet til pc eller dvd spiller via hdmi enda men når jeg kobler til pc på pc inngangen så får jeg tv i pip, men ikke noe anet. Får ikke fra eks ps eller lignende på video inngangen.
MattMan Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 PIP er elendig på de fleste Tv'er. Har samsung 32" R51B og får bare en kilde fra en annen, som gjerne ikke henger helt på greip. Det som er greit er det at når jeg kjører 360-komponent kan jeg ha PIP med HDMI - altså digitale TVsendinger som skal komme med tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå