Gå til innhold

Kuleste ringetoner og meldingslyder til mobil?


beji

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Er det noen som har ringetonen "Hvem i helvete er det som ringer nå da o.s.v" trur det er en liten gutt som sier det,den er nok også noen år gammel!Hadde satt veldig pris på den.... ;-)))Hilen orion33

Trulte___Det_ringer_m__jeg_stave_det.mp3

Trulte___Hallo_hallo_det_ringer.mp3

Trulte___Jeg_teller_ned.mp3

Trulte___Juleferie.mp3

Trulte___Pappa_det_ringer.mp3

Trulte___Slutt___mase.mp3

Trulte___Som_det_piper.mp3

Trulte___Tror_kanskje_det_ringer.mp3

Trulte___Yes_da_driver_jeg_og_ringer.mp3

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har bare en vanlig random ringetone jeg fant på mobilen jeg.

Blir dritsur når jeg sitter på toget eller bussen og sånne hardcore dancemania-DRITT-ringetoner begynner å ringe overalt. Verste er når de setter på Lady Gaga eller Basshunter på HØYTALER. Holder på å gå av hengslene av sånt. Hadde dere enda hørt på noe bra musikk

Endret av Peppermynte
Lenke til kommentar

For å være ærlig er jeg overhodet ikke interessert i vite hva andre synes om ringetonene mine.

 

Det kjedeligste jeg hører er standardringetonene. Jeg liker å personliggjøre telefonen min og det gjør jeg enklest ved å lage ringetoner av musikk jeg liker.

 

Du skal selvsagt få mene hva du vil, men du gjør ikke at jeg får mindre lyst til å bruke personlige toner.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Eg liker parodiene til Bye & Rønning,spesielt dei nye i år.Kan anbefale Maria Mena parodien -Sår og lei- og Allsang på grensen parodien..Litt vanskelig å lage ein skikkelig ringetone av dei dvs å trekke ut deler av sangene for å lage ein ringtone av sangene.

 

Men,vurderer nesten å skifte til Allsang på grensen parodien og la være å ta telefonen når noen ringer,for så heller å ringe opp igjenn ;)

 

 

Podkastene finner dykk her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...