gamer73 Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Søker etter en addon som gjør at jeg ved et tastetrykk kan bytte fra pvp-armor til tank-armor og til rideutstyr etc. Jeg har fått anbefalt wardrobe fra en vennlig sjel her inne, men denne krever at man bruker Timex eller andre add-ons som jeg verken skjønner meg på elelr ser nytten av. Jeg har Titanbar add-on, så finnes det en add-on til titan som gjør jobben for meg? Og hvor finner jeg denne? Eventuelt andre stand alone addon's med mulighet for equipbytte?
Blib Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 ItemRack er nok den beste modden. http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1263
gamer73 Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 wow..takk min gode mann! den skal legges inn når jeg kommer hjem
Blib Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Forresten så er Timex en hjelpeaddon for andre addons. Den gjør det mulig å starte timere, slik som Chronos kan. Timex er derimot *ekstremt* mye ryddigere og mindre ressursbrukende og laget av samme person som bla har laget Ace (www.wowace.com). Iallefall dette jeg blir fortalt av romkameraten min som driver med AddOn-bygging og er aktiv i det communityet. (har selv testa addOn bygging i Ace og det virker genialt)
gamer73 Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Ja det er mulig. Men jeg tror ikke jeg trenger timere som warrior og dessuten så skjønner jeg ikke helt hva man skal med timere
Choo Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Jeg vil også på det sterksete anbefale itemrack, det har for meg nå blitt noe "må ha" =D
AltuZ Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 må si meg enig.. skaffet meg itemrack og det er bare en drøm og bruke =)
Exeter Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Bruker Itemrack selv, men merker at "ammo" ikke alltid følger med. Feks hvis jeg tar dmg gear, så mounter jeg. Deretter dismounter, så forsvinner ammo fra "equipped". Så jeg må alltid reequipe gearet. Noen som har merket det samme? har en løsning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå