Sir Carlsen Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Selv om jeg har krysset av på at MSN ikke skal logge på automatisk, gjør den gamle versjonen dette uten lov. Dette er utrolig irriterende da jeg har krysset av på alle valg her også inkl at den ikke skal huske meg. Det som gjør dette enda verre er at den ikke går an å fjerne, da den ikke ligger ved "legg til fjern". Det er ikke noe spesielt bra når jeg kjører presentasjoner på skjerm i forbindelse med jobb hvor det dukker opp "fy faen du var full i går" type ting. Bruker 7.5 i dag. Hvordan får jeg fjernet dette??
tosson Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Selv om jeg har krysset av på at MSN ikke skal logge på automatisk, gjør den gamle versjonen dette uten lov. Dette er utrolig irriterende da jeg har krysset av på alle valg her også inkl at den ikke skal huske meg. Det som gjør dette enda verre er at den ikke går an å fjerne, da den ikke ligger ved "legg til fjern". Det er ikke noe spesielt bra når jeg kjører presentasjoner på skjerm i forbindelse med jobb hvor det dukker opp "fy faen du var full i går" type ting. Bruker 7.5 i dag. Hvordan får jeg fjernet dette?? 5317106[/snapback] Hei Legg denne fila i kjør : RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
tosson Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 hva mente du egentlig, tosson? 5317220[/snapback] Hei Gå til start, åpne kjør og legg i RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove og trykk OK, da blir den gamle messenger fjernet automatiskt, tror dette krever en restart av pcen din etterpå.
spetter Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 hva mente du egentlig, tosson? 5317220[/snapback] Hei Gå til start, åpne kjør og legg i RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove og trykk OK, da blir den gamle messenger fjernet automatiskt, tror dette krever en restart av pcen din etterpå. 5317242[/snapback] Og jeg har opplevd så lenge man fjerner msn 4.7 med denne kommandoen så fungerer ikke fjenstyringen i winxp lenger. Med en gang jeg reinstallerte msn 4.7 via windowsupdate så fungerer fjernstyringen i winXP igjen. Noen grunner for dette ? er WindowsXP avhengig av msn 4.7 for at noen deler av OSet skal fungerere ? (som fjernstyringa osv ? )
Rikky Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Det er ikke noe spesielt bra når jeg kjører presentasjoner på skjerm i forbindelse med jobb hvor det dukker opp "fy faen du var full i går" type ting. 5317106[/snapback] :!: Dette har ikke noe med hardware å gjøre, flyttes til programvaredelen av forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå