Gå til innhold

Kan noen anbefale et realistisk krigsspill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Day of Defeat/Day of Defeat:Source.

Call of Duty og Call of Duty 2 er ikke realistisk i det hele tatt. Våpenfysikken er helt skjeiv, finns ikke rekyll.

Har hørt mye om at Operation Flashpoint skal være bra realistisk. Har såvidt spillt dette så kan ikke uttale meg mer.

5415911[/snapback]

Kjøp ofp GOTYversjonen (fra f eks play.com), last ned 1.96-patchen , Y2K3 og FDF-mod så har du flere måneder med fest og gøy...

Bernt K

Skrevet

Skal ikke starte noen lang diskusjon her...... men klarte ikke å la være å svare på meldingen om at Americas Army lignet på CS...........HVAFFORNOE??

tror ikke vi snakker om det samme spillet. Jeg har spilt CS siden de første Betaene ble sluppet, og under hele utviklingen av spillet har det aldri lignet på AA. Så enkelt er det med den saken. Eneste likheten må være at man går rundt med virtuelle våpen i en virtuell kamparena og kriger mot andre online.

For så å komme litt tilbake til Topic.

Har lest meg opp litt og det ser ut som om det er en rimelig realistisk sak på vei snart. "Oppfølgeren" til Operation Flashpoint - - Armed Assault ser ut til å kunne bli et bra spill.

Mye diskusjon i forhold til hva spillet kommer til å inneholde, men det kan virke som om det er et av de første spillene hvor store deler av terreng og bygninger blir destruerbare. Får bare håpe de klarer å få det til.

Skrevet
Skal ikke starte noen lang diskusjon her...... men klarte ikke å la være å svare på meldingen om at Americas Army lignet på CS...........HVAFFORNOE??

tror ikke vi snakker om det samme spillet. Jeg har spilt CS siden de første Betaene ble sluppet, og under hele utviklingen av spillet har det aldri lignet på AA. Så enkelt er det med den saken. Eneste likheten må være at man går rundt med virtuelle våpen i en virtuell kamparena og kriger mot andre online.

For så å komme litt tilbake til Topic.

Har lest meg opp litt og det ser ut som om det er en rimelig realistisk sak på vei snart. "Oppfølgeren" til Operation Flashpoint - - Armed Assault ser ut til å kunne bli et bra spill.

Mye diskusjon i forhold til hva spillet kommer til å inneholde, men det kan virke som om det er et av de første spillene hvor store deler av terreng og bygninger blir destruerbare. Får bare håpe de klarer å få det til.

5424705[/snapback]

Ja, nå skal du høre. AA har jævla små baner (cs stil), runder der mann må vente til man har vunnet eller tapt (cs stil), man kan løpe i hundre selv om man bare har 1 liv igjen (cs stil), man står oppå en (cs stil,(tror jeg har sett det på andre).

Tenk deg cs med ofp realistiskhet. Det hadde vært et bedre spill hvis man hadde større baner, deathmatch (man respawner etter 30 sekunder), kjøretøy og dynamisk terreng.

Men jeg skjønner hva du mener :).

Skrevet
Red ochestra troner på toppen av realisme sjangeren.

kan anbefales

5425297[/snapback]

Og som eg gleder meg til dette kommer ut i reail versjon, over steam bla. :w00t:

Skrevet

Ja for så vidt enig med deg i de punktene du nevner der Arcticfare. Skal ikke bruke mer plass i tråden til å diskutere dette da det blir litt off-topic. Ser poenget ditt.

Høres for øvrig veldig spennende ut med nytt Rainbow six. Noen som vet hva slags gfx-engine dette blir baser på, om det er unreal 2.5 eller den nye 3.0??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...