Straffa Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 er litt sugen på dette spillet. eneste som holder meg litt igjen er å betale 599 for et spill som kan spilles gjennom på noen timer. har hørt at det er veldig kort
trondtrond Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 yup, det er kort.. ikke mye replay-value heller! dette er et spill du enten bør leie eller låne. hadde ikke brukt 600 på det!
eddien24 Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Løp å kjøp! Fy fader, det er det skumleste spillet jeg har spillt noen gang. Ja det er kort, men det er utrolig spennende den lille stunden det varer... Er nok en del barnesykdommer i dette spillet som i manga andre spill, men det vil du ikke tenke noe på... Du går i trange ganger, ser kun det du ser med lommelykta, har du 5.1 digitalt hjemmekinoanlegg så vil du høre omgivelsene utrolig bra og de skremmer vannet av deg! Er du alene? eller ikke... Wow... hva skjer? Grafikken og stemningen er grusomt bra. Jeg måtte seriøst skru av lyden, ha beina oppi sofaen og ha på noe lystig musikk i bakgrunnen på noen av bretta. Igjen, LØP Å KJØP! Konge spill, må bare eies.
mbiof Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Støtter eddien24 100% Jeg brukte meg relativt god tid gjennom spillet og brukte 11 timer. Ikke nøl med å bruke litt penger på dette spillet det vil skremme vannet av deg. Som en ekstra bonus kan du utforske et kjøpesenter som er mye jævligere enn det du besøker nå rett før jul. Biblioteks besøk blir heller aldri det samme ... Mvh Oddbjørn
Straffa Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Skrevet 20. desember 2005 Støtter eddien24 100%Jeg brukte meg relativt god tid gjennom spillet og brukte 11 timer. Ikke nøl med å bruke litt penger på dette spillet det vil skremme vannet av deg. Som en ekstra bonus kan du utforske et kjøpesenter som er mye jævligere enn det du besøker nå rett før jul. Biblioteks besøk blir heller aldri det samme ... Mvh Oddbjørn 5315258[/snapback] 11 timer? det er jo helt greit da. har lest om at du kan fint spille det gjennom på 5 timer, men da løper man vel gjennom alt
LarZen Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Jeg skal garantert plukke opp dette spillet.
eddien24 Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 (endret) Tror jeg brukte ca 13 timer på første forsøk. Kan nok bruke 4-5 timer også, men da får du ikke med deg så mye. På 13 timer oppdaga jeg vel ca 1/3 av det som finnes av skjulte achivments. Kommer til å spille det igjen.. og igjen. Er foresten to alternative endinger på spillet, du har 5 sec på deg til å avgjøre hva du vil gjøre. Utfallet har ikke noe så si på annet enn avslutnings achivmentsen du får. MEN, jeg tror at hvis du spiller uten hintene, så kan du gange spilletida med 2 eller 3 altså! TROR jeg, har ikke prøvd uten hinta, men tipper d strax blir verre. (Mener selvsagt at du spiller det første ganga uten hint... Har man spillt det før så vet man jo sånn tålig hva som skjer...) Endret 20. desember 2005 av eddien24
Straffa Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Skrevet 20. desember 2005 Tror jeg brukte ca 13 timer på første forsøk. Kan nok bruke 4-5 timer også, men da får du ikke med deg så mye. På 13 timer oppdaga jeg vel ca 1/3 av det som finnes av skjulte achivments. Kommer til å spille det igjen.. og igjen. Er foresten to alternative endinger på spillet, du har 5 sec på deg til å avgjøre hva du vil gjøre. Utfallet har ikke noe så si på annet enn avslutnings achivmentsen du får. MEN, jeg tror at hvis du spiller uten hintene, så kan du gange spilletida med 2 eller 3 altså! TROR jeg, har ikke prøvd uten hinta, men tipper d strax blir verre. (Mener selvsagt at du spiller det første ganga uten hint... Har man spillt det før så vet man jo sånn tålig hva som skjer...) 5315361[/snapback] ok. da blir det condemned! skal ikke rushe gjennom dette spillet. fyre opp lyden og spille om natta
Spillarkivet Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 ok. da blir det condemned! skal ikke rushe gjennom dette spillet. fyre opp lyden og spille om natta 5315630[/snapback] Jeg har kun spilt om kvelden/natta, og det har skremt livskiten ut av meg flere ganger. Spiller med projektor/lerret (120") og stort hjemmekinoanlegg (et slikt som skaffer mange naboklager når man bor i blokk). Er akkurat ferdig på Biblioteket nå og har vel spilt rundt 7 timer tipper jeg. Ufattelig skummelt. Har ikke tallet for hvor mange ganger jeg har blitt skremt fordi jeg har sparket borti ei søppelbøtte (som det fins mange av i spillet). Dette var mitt fjerde 360-spill og jeg angrer ikke akkurat på det kjøpet!
superted81 Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Dette er absolutt verdt 600,-... Et av de mest overraskende spillene til 360. Eneste minuset er at man såvidt tør å spille det når man er alene!
Straffa Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 (endret) Dette er absolutt verdt 600,-... Et av de mest overraskende spillene til 360. Eneste minuset er at man såvidt tør å spille det når man er alene! 5317992[/snapback] gleder meg som en liten unge på julaften. skal teste det ut i kveld. kommer med en liten review av spillet når jeg har fått spilt litt Endret 21. desember 2005 av avanore
Torrevieja Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Condemned er fantastisk. Nytt og spennende, en av de bedre titlene til Xbox 360. Sega er ikke akkurat kjent for å ha lange spill, mest arcade maskiner i spillehaller osv. Spilla deretter. Men jeg håper og tror at de kommer med Condemned 2.
eddien24 Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Dette er absolutt verdt 600,-... Et av de mest overraskende spillene til 360. Eneste minuset er at man såvidt tør å spille det når man er alene! 5317992[/snapback] Helt enig! Haha, grusomt å spille alene! Man følte seg nemlig ikke så alene alltid. Håper foresten også det kommer en toer. De har jo litt å bygge på.
Straffa Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Dette er absolutt verdt 600,-... Et av de mest overraskende spillene til 360. Eneste minuset er at man såvidt tør å spille det når man er alene! 5317992[/snapback] Helt enig! Haha, grusomt å spille alene! Man følte seg nemlig ikke så alene alltid. Håper foresten også det kommer en toer. De har jo litt å bygge på. 5318424[/snapback] har nå testet 1 times tid og så langt er det veldig bra! grafikken er helt super. liker skygge effektene og ikke minst lyd effektene som gjør at det blir skikkelig creepy når du tusler der alene i mørket har kommet til chapter 2 i spillet. hvor mange chapters er det?
Straffa Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 10 chapters, blir jævlig scary etterpå. 5320281[/snapback] etter chapter 2?
eddien24 Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 10 chapters til sammen... Det første går jo rimelig kjapt da, men er noen spooky innimellom her. Gled deg! Kjøpesenteret er et stykke uti. Husker ikke hvilken. 7ende kanskje...?
SteveVice Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Condemned er fantastisk. Nytt og spennende, en av de bedre titlene til Xbox 360. Sega er ikke akkurat kjent for å ha lange spill, mest arcade maskiner i spillehaller osv. Spilla deretter. Men jeg håper og tror at de kommer med Condemned 2. 5318162[/snapback] Forstår meg igrunn ikke helt på deg. Først elsker du xbox360 og skal ha så snart den kommer ut. Så sier du at du har kjøpt deg hdtv, men så har du ikke det. Så er du ikke helt hypp på xbox360 og gidder ikke kjøpe. Og nå sier du at Condemned er fantastisk, nytt og spennende osv osv. Uten å ha maskinen, uten å ha spillet. Hva baserer du det på? Ikke at jeg ikke tror spillet er bra, men innleggene dine virker rett og slett som de motsier seg selv.
Tor Rasmussen Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Oooops. En årvåken Crockett og Ibizaonice er BUSTED! Lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå