Gå til innhold

Battlefield 2 - Rekruttering til oppegående clan


Anbefalte innlegg

Heisann ;)

 

Vi søker nye medlemmer til en gjenforent clan fra DesertCombat-tidene, The Last Vikings. Vi er en nå rundt en 15 aktive medlemmer med et godt community der folk er hyggelige og koselige med hverandre ;)

Det har vært trivelig og morro å spille i klanen vår de siste 5-6 månedene, og å spille i clan er en opplevelse de fleste burde ha prøvd. Vi er også relativt aktive og spiller kamper tre ganger i uken. Det kan nevnes at vi er med i bl.a. komplett.no-cupen (var), EB2L (European Battlefield 2 League) og har nå også meldt oss på SAAW. Spiller også kamper arrangert via ClanBase.

 

Vi har faste spilledager på tirsdager, torsdager og søndager. Disse dagene ser vi helst at du kan spille med oss så ofte som mulig. Vi pleier også ofte å ta litt public spilling sammen blant klanmedlemmene, så det er bare å slenge seg på teamspeak-servern vår og bli med å spille litt mer organisert, selv på public.

 

Nå som vi begynner å få litt fotfeste innen clanscenen og alt som hører til det, og spiller med høyere og høyere ambisjoner, så er det bare enda flere aktive spillere vi mangler. Det er nettopp her du kommer inn :)

 

 

Hva vi ønsker av deg

Vi håper du som søker er en aktiv kar, med interesse for Battlefield 2. Fjutrete fjomper, folk som blir fort uvenner med andre, og whinere er noe som ikke hører godt inn i clanen vår. Vi håper du blir aktiv i forumet, irc-kanalen vår, og selvfølgelig teamspeak.

Vi har ingen aldersgrense, yngre smågutter er også velkomne. Men husk, vi stiller et krav til modenhet, vi har funnet altfor mange eksempler på småtasser som ikke er særlig klare for klanspilling, selv om dem kanskje ikke er klar over det selv. Men så lenge du er hyggelig, og positiv, så er det intet problem. Vi ønsker deg velkommen.

Som en liten pekepinn kan jeg si at de fleste i clanen er 16 - 18 år. Vi har noen få karer fra generasjonen over oss unggutter, selvfølgelig er også dere velkomne :p

 

Vi stiller ikke et spesielt krav til erfaring eller dyktighet. Så lenge du er en aktiv spiller, og en som blir med på treninger så vel som kamper, så er du varmt velkommen hos oss. Aktivetet kommer foran alt, deretter dyktighet. Vi spiller først og fremst for å ha det gøy!

 

 

Vil du vite litt mer om clanen vår, kan du gjerne ta en titt på hjemmesida: http://www.tlvclan.com/

 

Før du søker vil jeg be deg stille deg selv to spørsmål:

- Har jeg tid og entusiasme nok til å være med i en aktiv clan?

- Er jeg villig til å droppe noen avtaler innimellom for å spille kamper med clanen?

 

Høres dette ut som noe du gjerne vil være med på, kan du bare fylle ut skjemaet du finner på denne siden: http://www.tlvclan.com/membership.php

Evt. ta kontakt med meg på MSN: *removed*

 

Vi venter spent på å høre fra deg :happy:

 

 

logo3.gif

 

 

Helt til slutt kommer vi med en liten liste med tips som kan gi deg en større sjanse for å bli med i clanen:

 

- Vær aktiv på irc-kanalen vår (selv om du bare er try) som du finner her: #tlv-clan @ Quakenet

- Vær aktiv i forumet vårt

- Vær hyggelig og grei, ta gjerne initiativ til kontakt på MSN, IRC, osv.

- Møt opp til riktig tid på kamper / treninger du har meldt deg på.

- Vær på teamspeak-serveren vår når du spiller public, så kan du spille sammen oss andre i clanen.

 

 

Mvh.

Michael - [tlv]k-mouse

Endret av mr1989
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Kanskje jeg søker en dag... var med i Clan Zolid, men den ble lagt ned.

5388307[/snapback]

 

 

Eyh, fuz! Du må joine vettu, medicwhore som du er. :wee:

5396255[/snapback]

 

:innocent:

 

Jeg får se etter helga om jeg ikke sender inn en søknad, er ikke hjemme akkurat nå i helga! Var jo morsomt og spennende å være i zolid så det er nok minst like morsomt å spille med litt kjents folk :) *tafse på teddy* :wee:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Henter fram igjen denne da flere medlemmer har sluttet/er inaktive og vi må utvide vår stall.

 

Hva klanen angår så jo....vi har kommet oss høyt opp i både Norge og Europa, denne sessongen har vi jevnet alle andre med jorda i EB2L bravo division. Ferdighetsnivået som kreves er fortsatt ikke høyt, men dog høyere enn random sniper123. Kravet er at du er villig til å utvikle deg til en god klanspiller.

Vi verdsetter stort gode AT-folk og flinke armor-kjørere.

 

Miljøet rundt klanen er verdt prisen på spillet alene, forbered deg på sene nattetimer, mens du ler så du griner pga av en eller annen liten vikings utsang. Seriøst, etter at jeg ble med i TLV har jeg klart meg med 4timers søvn om natten :love: .

Lenke til kommentar
cool :) har lett litt etter en klan men de dagene dere har listet opp passer litt dårlig dessverre :( har kun muligheter på onsdag fredag og lørdag x[

 

men men.. er vel ingen som vil ha en stakkars medic whore i klanen sin uasett så :-)

6129150[/snapback]

Du har fått litt bedre sjanser etter den nye patchen, men det er ikke bare vi som spiller på tirsdag, torsdag og søndag. Det er relativt faste dager i de aller fleste cuper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...