Jump to content
Sign in to follow this  
stol

nextgentel! gått ned i hastighet

Recommended Posts

Etter jeg leste at vi skulle få oppgradert linja vår fra 2500/600 til 3500/600 så ble jo jeg glad for dette.

Men det som egentlig skjedde var at hastigheten gikk ned og nå sitter jeg med en hastighet på 1306 kbits/.

 

noen andre som har hatt samme problemet?

er det verdt å prøve å ringe de :p har hørt så mye negativt om Kundeservicen dems.

 

takker for svar på forhånd :D

Share this post


Link to post

Altfor mange kunder der, overbelastet sentral pga stadige økninger, etc etc, lang linjelengde. Kan være hva som helst, men jeg tipper en kombo av overnevnte faktorer

Share this post


Link to post

du kan jo sende et par mailer som du sansynligvis ikke kommer til å få svar på, deretter kan du sende en klage til forbrukerrådet hvor det havner i en bunke sammen med resten av klagene mot nextgentel. Rettighetene til forbrukerene i norge skal være veldig sterke, men når man ser alle di som sliter med nextgentel og hvor lite som blir gjort så skjønner man at det igrunn ikke er det alikevell. Her skulle forbrukerrådet gått inn og forlangt at mange av disse klagene blir rettet på i løpet av kort tid, eller å legge hele bedriften ned.

Share this post


Link to post
Her skulle forbrukerrådet gått inn og forlangt at mange av disse klagene  blir rettet på i løpet av kort tid, eller å legge hele bedriften ned.

5314255[/snapback]

 

Tja, FR har vel ingen formell makt til noe som helst annet en og skrike å lage leven.

Har FR en sak så må de gå til rettsvesenet som alle andre, problemet er vel rett og slett at dårlig service ikke er straffbart og at de summene man kan få som plaster på såret er så små at det blir poengløst.

At kundene lar NGT slippe unna er merkelig, hvis kundene forsvant ville jo NGT enten skjønne tegningen eller dø, kundeservice er ikke sak nr1 for ett firma som desperat ønsker og bli oppkjøpt av en av de store utenlanske firmaene, kundevekst for enhver pris er derimot er viktig.......

Share this post


Link to post

Ringte nettopp kundeservice til NGT.

Var "bare" 4 minutters ventetid nå, så det virker som om de har forbedret seg endel.

 

Generelt sett syns jeg supporten til NGT har fått mer pepper enn fortjent. Har aldri hatt særlig store problemer med å få kontakt med dem.

 

Så ja, ring dem og fortell om problemet ditt, så ordner de sikkert det enkelt og greit.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...