Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkeno forundrer meg, er samme selskapet som sender en regning der det står følgende : Betal denne regninga, så oppgraderes abbonemanget deres når regningen er registrert. (jeg har sagt at jeg ikke var interesert i å oppgradere 2 ganger på telefon fra før) Men, jeg ble ganske sjokkert... Altså du MÅ ikke betale regningen, hvis du ikke vil oppgradere.. Men å sende en regning, FERDIG frankert, for noe man IKKE har bedt om... Jeg synes det er litt vel på kanten jeg da.. Hvis man ikke følger med, så risikerer man å oppgradere "billig" i 1/2 år for så å bli dytta rett over på ett dyrere abbonemang, som, hvis man først har fått, så må man gjerne ha det i ett par måneder fordi man mottok ett "billig" tilbud..

Skrevet

Husk på å trekke fra den tiden du ikke har tilgang til TV på neste faktura du får. Det skaper nok en masse støy i andre enden men det synes jeg de har forjent. De har jo innrømmet at det var deres feil og da skal da ikke du svi for dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...