Jump to content
Sign in to follow this  
sablabra

Hvordan bruker jeg SF våpen i BF2?

Recommended Posts

Topicen sier vel det meste egentlig. Jeg kan bruke ett våpen fra SF i BF2, og det er F2000, men hvordan unlocker jeg resten av de? Jeg aner ikke hvordan jeg fikk til å bruke F2000, men jeg vil ha resten også :blush:

Hei.. :)

Du må unlocke våpenene som på det vanlige BF2.. Først AG3en, så F2000.. Vet ikke hvorfor de har gjort det slik, men.. :angry:

Altså.. Du kan ikke bruke SF våpnene i Special Forces Packen.. :(

Spør ikke meg hvorfor det er slik :cry:

Vet ikke om du forsto det?:p

Det er slik fordi den ene SF sida allrede får SF våpen som standardvåpen på SF maps.

Edited by MrLee

Vil det altså si at jeg må gå opp i rank før jeg kan unlocke et sf våpen slik at jeg kan bruke det i bf2? Men da burde jeg vel hatt flere våpen, siden jeg har over 5000 poeng.

Da skulle du hatt to unlocks, men det er som regel litt tregt, bare spill en runde SF, logg av, vent, og så får du nok opp en unlock-skerm.

Du kan forresten bruke SF-unlocksene til vanlige unlocks, f.eks. PKM.

Da skulle du hatt to unlocks, men det er som regel litt tregt, bare spill en runde SF, logg av, vent, og så får du nok opp en unlock-skerm.

Du kan forresten bruke SF-unlocksene til vanlige unlocks, f.eks. PKM.

5312550[/snapback]

Var det derfor jeg fikk unlocka 2 våpen forrige gang jeg gikk opp i rank? Jeg brukte visst begge på bf2 våpen jeg da :blush: