Gå til innhold

[GTA]En spesiell NRG-500?


Anbefalte innlegg

Hvis dere kanskje har lagt merke til, er det 2 nrg-500 "versjoner" som skiller seg ut fra de andre. De forekommer på motorsykkelskolen (stop+ wheelie) og på et av streetracene (little loop)

Er det noen som har peiling på om de står parkert noen steder?

Her snakker vi da om en slags tunet utgave av nrg-500, som steiler automatisk under akselerasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bundy, han hade vel ikke laget denne tråden hvis han selv hadde endret på instillingene?

 

Jeg tror neppe det er noe slikt som en spesiell sykkel som spawner noen steder, med unntak av forskjellige farger selvsagt.

5324425[/snapback]

Jeg trodde han ikke visste hvordan! Hvordan kan jeg vite at han har peiling på sånt?

For alt jeg vet så har han kanskje ikke hørt om det. Og han nevnte ikke at han hadde ps2 :roll:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Det er sant som han sier. Har noen av dere prøvd Little Loop, så ser dere at denne er kraftigere en noen annen sykkel. Bare å trykke inn gassen, og du ser den steiler. Den har også helt syke bremser. Det som er: Når du detter av sykkelen å går på den igjen blir den stock. Da har den samme egenskaper som en standard NRG-500.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, jeg har også lagt merke til dette. Altså når jeg kjører løp eller kjører på motorsykkelskolen så går nrg-500 rett opp på bakhjulet, mens når jeg kjører en vanlig en utenom løp så steiler den ikke bare ved å gi gass. Det er for øvrig 2 forskjellige nrg-500 utgaver som spawner også. En som har sånne paneler på seg på siden, og en uten. Den uten er mye, mye fetere, men den spawner så sjeldent :( .

 

Bundy: Vi snakker ikke om modifikasjoner nå. Da kan du jo si at alle biler er de raskeste :p . Men alle vet jo at gressklipperen er det raskeste kjøretøyet :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...