Gå til innhold

Kjøpe et nytt FPS spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nå spillt counter strike en stund og begynner å få lyst til å spille noe nytt.

Ikke at jeg er lei CS da :p

Så da lurer jeg på hvilket FPS spill jeg burde kjøpe, viktigste er at det er gode multiplayer muligheter både online og LAN.

Jeg har vurdert enten battlefield 2 og COD 2 men er åpen for andre forslag også.

Som nevnt er det viktig at det først og fremst er GØY, gode multiplayer muligheter(siden det er det jeg er interessert i) og at det ikke krever altfor mye hardware (sjekk profil for specs)

Håper på noen svar.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du har spilt alle CS-spilla? :p Tenker på 1.6, Condition Zero og Source...

5376404[/snapback]

Da vil jeg heller anbefale Natural-Selection til Half-Life 1. Bedre Half-Life mod (som er GRATIS) skal du lete lenge etter.

Skrevet

det er nevnt men cod2 får min stemme. jeg falt hodestups for cod1 og cod 1.4 og syns bare at cod2 er bittelitt tregere på gui. ellers er grafikken konge og detaljene (våpnene) eier ;)

Skrevet
Halo 3  :woot:

..men til PC; BF2.

5385917[/snapback]

Har det kommet Halo 3 og nå? KJøp deg 1 eller 2 ern du..

Til PC vil jeg anbefale et av UT(Unreal <Tournament), det er også ikke så kresent på Hardware. Selv ikke 2004 versjon!

Det er litt annnerledes enn CS da.. :!:

Gjest Slettet+9018234
Skrevet

tja, F.E.A.R er ikke så verst sp eller mp. Anbefales.

mvh

Skrevet

BEGGE :p men bf2 er så morsomt at det er det abselutt beste på mp, men det første call of duty er bra over mp...

jeg spiller nå bare for det meste cs:s og bf2 (kaller meg:CiRcLe7 :p og spiller på esports.no, twinz.no, battlefield.no og catch-gamer.. :thumbup: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...