HAPPO 0 Report post Posted December 16, 2005 Når jeg installerer sp2 så klikker internetten og jeg må bare slette det igjen. Jeg har formatert ca. 3 ganger men ingen av gangene har det funket. Hva er gale? Quote Share this post Link to post
efikkan 2126 Report post Posted December 16, 2005 Hvorfor vil du legge inn SP2? Har du prøvd det via Windows Update? Kan du liste opp maskinvaren? Quote Share this post Link to post
HAPPO 0 Report post Posted December 16, 2005 kjekt å ha.... ja jør det gjennom windows update ? har ingen ting på ann nå Quote Share this post Link to post
Tordenflesk 1 Report post Posted December 17, 2005 Formatering er ikek noen mirakelkur vet du. Hva mener du med at internett "klikker"? Du må nok være "litt" mer spesifik. Quote Share this post Link to post
HAPPO 0 Report post Posted December 17, 2005 kommer ikke innpå.... siden kan ikke vises osv Quote Share this post Link to post
persistent 3 Report post Posted December 17, 2005 Brannmur ? Det er en litt kraftigere brannmur i SP2 enn i f.eks. SP1.... Har du noe annet brannmurprogram oppe samtidig ? Quote Share this post Link to post
enden 29 Report post Posted December 17, 2005 Du kan laste ned hele pakka her og så kjøre installasjonen lokalt: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Quote Share this post Link to post
wil 188 Report post Posted December 17, 2005 efikkan: Nå må du begynne å vokne og tenke over hvilket spørsmål du kom med her. Hvorfor vil du legge inn Sp2? Det er jo logisk hvorfor han vil legge inn Sp2 på Windows XP da. Morn i luken liksom. Selv kjører jeg Sp2 på Min Laptop og det funker fint det. Quote Share this post Link to post
p@ge 33 Report post Posted December 17, 2005 efikkan: Nå må du begynne å vokne og tenke over hvilket spørsmål du kom med her. Hvorfor vil du legge inn Sp2? Det er jo logisk hvorfor han vil legge inn Sp2 på Windows XP da. Morn i luken liksom.Selv kjører jeg Sp2 på Min Laptop og det funker fint det. 5304082[/snapback] hysj hysj, du må ikke vekke han Quote Share this post Link to post