Slåmeg Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 ... Enig, relentless er mer verdt enn 1% crit. Spesiellt for pve når du bruker s&d hele tiden. Var selv 30 8 13 i mange måneder, men gikk til 17 21 13 for å teste det. Savnet seal fate i starten, men når jeg så speccet 31 8 12 for å teste 120 energy savnet jeg 17 21 13 mer. Kommer nok ikke til å skifte build igjen vis ikke jeg går full ss combat. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...050003000000000 forresten.
Xtra Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Dette er builden jeg har tenkt for roguen min (lvl 49). Bruker da bare Sverd: Talentbuild Noen forslag til endringer?
DeeTee Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Dette er builden jeg har tenkt for roguen min (lvl 49). Bruker da bare Sverd: Talentbuild Noen forslag til endringer? 5309495[/snapback] Nei, er vel en nesten standard sverdspec det - ville dog satt poengene litt annerledes : http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Eller om du har tenkt PvP med denne speccen : http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Remorseless attacks er ikke så veldig kickass for swordrogues.
.Marcus Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 (endret) Alt i posten sett fra et subjektivt standpunkt selvfølgelig 5306721[/snapback] Alle kan ta feil, og det var fra min side denne gangen. Dagger rogues har mye å velge mellom, og talents er der for at alle ikke skal være prikk like, selv om de etter hvert blir det. Rogues som bruker sverd, som jeg gjør i skrivende stund, har egentlig bare Combat treet å lene seg på, i tillegg til nøkkeltalenter som Malice i Assassination treet. Det er på en måte bare en build! Valget mellom dagger talents kan da bli vanskelig for noen, inkludert meg. Omiro: 5/5 Seal Fate, 1/1 CB, 3/3 Imp. Backstab på en tilfeldig cloth user i BG elns: - Ambush critter uten CB (% er på din side) - Backstab critter 2 ganger (har cloth mer HP igjen nå?) - CB 5cp Evis (død ennå?) = en masse burst damage. Er det helt på trynet eller? Hvis ja, ville jeg gjerne at du fortalte meg hvorfor? Er interessert i å lære mye om disse sakene her. Har Evis dårlig skade? Skaden er jo fiksert, og blir bare større og større til mer attack power og strength du har og til lavere armor målet ditt har. Med 5 Sunder Armor har MT pirket bort 2,250 armor, og med de mange CP du får fra Seal Fate kan du senke armor med ytterligere 1,700 (2,465 med 3/3 Improved Expose Armor), som gjør at alle melee klasser gjør mer skade, inkludert deg selv med skyhøye Evis/Backstab/Normal Hits, samtidig som du har SnD oppe hele tiden. Fra et annet standpunkt må en ha en god tank i raidet også da (Edit: Leste en plass at EA kansellerer Sunder Armor, er dette tilfelle?) Men for all del, jeg bøyer meg for flertallet. Etter min mening har begge "parter" her gode punkter, men jeg visste ikke hva talent points egentlig skulle brukes til før i lvl 30-40 uansett :!: Jeg bare nevner 2/3 Improved Sprint, for jeg var utålmodig på Sprint cooldown når jeg sprang rundt i Wetlands Xtra: Med sverd så kunne du ha droppet Remorseless og Murder talentene, og heller tatt Ruthlessness og Relentless. Obs! -Subjektivitet- Obs! Combat treet ditt er på plass helt perfekt. Endret 18. desember 2005 av Hubman
Lacim Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg blir matt av å lese det du skriver. Skal påpeke de største feilene: Har Evis dårlig skade? Skaden er jo fiksert, og blir bare større og større til mer attack power og strength du har og til lavere armor målet ditt har. 100% feil. Eviscerate skalerer ikke med gear eller stats. Lik skade naken som med full <insert phatitamz here>. Med 5 Sunder Armor har MT pirket bort 2,250 armor, og med de mange CP du får fra Seal Fate kan du senke armor med ytterligere 1,700 (2,465 med 3/3 Improved Expose Armor) Stacker ikke. Rogues som bruker sverd, som jeg gjør i skrivende stund, har egentlig bare Combat treet å lene seg på Nope. Hemorrhage i Subtley, also known as 21-3-27.
chokke Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 bare en ting: Eviscerate er jo fysiskskade og blir dempa av armour right?
bandreas Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 (endret) bare en ting: Eviscerate er jo fysiskskade og blir dempa av armour right? er det inntrykket jeg sitter med. hvis jeg feks farmer runecloth av de casterne i aszahara er evi'en min mye høyere hvis jeg grinder av skjeletttingene i W/EPL. Og den blir mye høyere med battleshout og 5xsunder som i MC. Endret 19. desember 2005 av bandreas
Acurus Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 At den blir høyere i MC har jeg og merka, men tror/vet det kunn er pga Sunders, ikke Shout. Til han som ville pirke vekk 2,465 armor med 3/3 Improved Expose Armor: Da skal du se mange glade MT's tenker jeg
angry_norwegian Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hvordan regnes AP og weapon damage ut på abilities som f.eks. Sinister Strike? Vet at det er viktig med høyest mulig min/max dmg på main hand, men eksakt hvordan regnes sluttresultatet ut? Er det ca. slik: Weapon dmg * 1.7 (for 1h) * AP? Vet dette blir feil i forhold til ap, men tok med regnestykket for å vise hva jeg mener.
Jørgen Sørheim Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 For daggers: weapondmg + 68 (Rank8) + (AP-dps*1.7) For sverd/mace: weapondmg + 68 (Rank8) + (AP-dps*2.4)
.Marcus Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Sinister Strike vel slik ut: Damage = Weapon Damage + SS Bonus + ( (AP/14) * Fixed Speed )
Jørgen Sørheim Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jojo, med AP-dps mente jeg selvfølgelig AP/14. Har man et sverd med 150-250 og 700AP (50dps) blir det 150-250 + 68 + (50*2.4) .. altså 338-438.
GRendal Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 veldig mye artig å lese her Nå har jeg bare en moderat gearet rogue, vanlige cadaverous/eclipse/devilsaur osv comboen med Dal rend settet ( agi 15x2), så jeg har vel egentlig ikke grunnlag for å uttale meg her i tråden, men av de roguene vi har i guildet på toppen av DPS lista, så skiller det ikke veldig mye på Sverd og dagger. Vi har vel 2 8/8 Bloodfang Rogues, der den ene har Chromatically tempered sword / Brutality blade, mens den andre har Dragonfang blade / CHT. henholdvis 20/31 og 16/25/10 build på de to. når vi har bedt begge om ikke å holde igjen, så er det knappest forskjeller i DPS, men det kan vel variere litt antar jeg
StorPeder Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 (endret) Hmmm Lurer inn ett spm i denne tråden. Jeg lurer på å lage meg en ny rogue. Denne skal isåfall levles fortest mulig til 60. Ikke PvP på veien, men kanskje noen instancer. Er det noen som kan gi meg tips om våpen og spec? (mace's/swords/daggers, + hvilke talent man skal begynne med og fortsette med frem til man dinger 60) Forresten så beklager jeg ovenfor combatrogues med mace's for mine tidligere latterliggjøringer! De jeg har sett tidligere var tydligvis ikke så dyktige! Har møtt noen meget meget gode i nyere tid Endret 29. januar 2006 av kristteo
Pug Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Imo er combat det du bør specce om du skal soloe/grinde kjapt. Altså swords/maces. Det spiller ingen rolle hva du velger mellom swords og maces. Main hand = mest mulig maksimum / minimum skade, altså vanligvis trege våpen med høy damage range. Off hand = spiller egentlig ingen rolle, DPS/stats er viktigst her. Jeg bruker sjelden poisons PvE, men om du bruker poisons mye er vel det idelle 1) bra stats 2) dps og 3) rask speed. Spec 2/2 imp. Sinister Strike, deretter 5/5 malice, deretter 3/3 imp. eviscerate, deretter arbeider du deg nedover combat treet slik at du får Riposte, dual wield spec, blade flurry, sword/mace spec og adrenaline rush. Fyll på assasination etterpå.
StorPeder Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Takk, Pug! Storartet Forresten, hvilken av de 3 Horde- rasene ville du valgt? Med tanke på racials.
JPNord Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Takk, Pug! Storartet Forresten, hvilken av de 3 Horde- rasene ville du valgt? Med tanke på racials. 5518240[/snapback] Orc rogue etter min mening. Blood fury og stun resist er konge... Trolls eier alt av looks, men ikke velg det for racials, horrible racials
StorPeder Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hehe! Hater troll, så det er greit! Har tenkt på Orc ja! Mortal Strike i 15 sekunder er ikke så ille debuff
.Marcus Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Egentlig har horde generelt bedre racials enn alliance. Greit nok, Escape Artist er konge, men som alliance rogue er det bare å se bort ifra å klare å ta en orc, uansett klasse. Alt går på hvor heldig du er med stunresist, og noen kamper ser orcen ut til å være immun mot alt av stuns. Orc rogue er nok veien å gå om du skal ha en horde rogue, selv hvor idiotisk det ser ut når en stor klump plutselig forsvinner
Pug Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Velg UD eller Orc Trolls ser stygge ut, og berserking stacker ikke med SnD/Blade Flurry uansett, så trolls er imo ubrukelige. UD = Gratis bandasje hver 2. minutt (mener å huske canibalize = 2min cooldown). I tillegg har du WotF, som er rimelig bra mot Priests/Warlocks og til dels PvE. Orc = Imba stun resistance, så om du vil eie andre rogues er denne racialen super. Blood Fury vet jeg ikke noe om Men racials er ikke all verden, ta det du synes ser kult ut ^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå