Jump to content
Sign in to follow this  
Complexity

Hva gjør knappen oppå bZerk airbox?

Recommended Posts

Har Bzerk Airbox som har en merkerlig knapp i håndtaket i toppen av kabinetett mitt. Knappens "innhold" er bare 3 kraftige leds, men hvorfor går det ant å trykke den inn? kan jeg legge til noen fungsjoner?

Mvh venn av complexity

(fikk lov av han)

edit: redigerte emnetittel.. håper denne er godkjent..

Edited by complexity

Har også kabinettet men har heller ikke peiling på hva den er til. Har prøvd å se på undersiden av den å der er det noen stålpinner så går vel kansje ann å koble til nåkka men er ikke sikker.

Du får bare prøve å se. :)

Har også kabinettet men har heller ikke peiling på hva den er til. Har prøvd å se på undersiden av den å der er det noen stålpinner så går vel kansje ann å koble til nåkka men er ikke sikker.

Du får bare prøve å se. :)

5299366[/snapback]

ja jeg må be han teste.. noen som har noe forlag om hva han kan teste med da`?

Har du et multimeter eller en enkel piper er det bare å sette den på de forskjellige pinnene du ser og måle hvilke som får kontakt/slipper kontakt når du trykker på knappen.

Deretter kan du vel egentlig koble til nesten hva som helst siden pinnene er ledig, flashy lys, vifter eller lignende? Bare å kjøre power via pinnene på knappen.

lager den en klikkelyd når den klikkes inn da? Sett etter ledninger eller pinner?

5303108[/snapback]

ja den lager en klikkelyd og det kommer 2 ledninger men de går til ledsa.

god ide det med multimeteret, har det i sekken så kan kjøre til han og skjekke det i dag :thumbup:

har nettop kjøpt meg det kabinettet. er litt spent på om du fant ut hva den knappen gjorde. eller om du har funnet på noe artig den kan gjøre. så det var en stund siden du skulle kjøre hjem å sjekke. men kan jo hende du snubler innom denne posten igjen

hehe.. har åpnet knappen og det er 2 "slags" brytere inni der med 5 pinner på hver (tror jeg,, lenge siden)

fant foresten ut at det bare er 1 lysdiode inni der.. var sikker på at det var 3 ^^,..

men har ikke giddet å sjekke noe mer om den knappen desverre :/