ntec Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Hvordan kan jeg listet opp alle sessions som kjører i webbrowseren?
Ernie Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Såvidt jeg vet er det ikke mulig å liste opp sessions. Hva er det du skal bruke det til?
ntec Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Såvidt jeg vet er det ikke mulig å liste opp sessions. Hva er det du skal bruke det til? 5296174[/snapback] Jeg har en webside og har satt opp en del sessions, men jeg opplever at noen av sessions bare dør ut! eneste som lever lenge nok, er brukernavn-sessionen
Beethoven Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Det er mulig det: <?php // Koden er hentet herfra: // http://no2.php.net/manual/en/control-structures.foreach.php#53217 foreach($_SESSION as $value => $lable1){ echo "The elements of Value1 <B>" . $value . "</B> is <B>" . $lable1 . "</B><br/>\n"; if(is_array($lable1) || is_object($lable1)) { foreach($lable1 as $value2 => $lable2){ echo "The elements of Value2 <B>" . $value2 . "</B> is <B>" . $lable2 . "</B><br/>\n"; if(is_array($lable2) || is_object($lable2)) { foreach($lable2 as $value3 => $lable3){ echo "The elements of Value3 <B>" . $value3 . "</B>is <B>" . $lable3 . "</B><br/>\n"; if(is_array($lable3) || is_object($lable3)) { foreach($lable3 as $value4 => $lable4){ echo "The elements of Value4 <B>" . $value4 . "</Bis <B>" . $lable4 . "</B>><br/>\n"; } } } } } echo "<br>"; } } ?> Legg den f. eks nederst i dokumentet.
Ueland Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Beethoven: Den skriver kun ut "din" session, ikke alle som kjører på serveren, noe som forøvrig er litt vanskelig å få til.
nomore Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Og ikke minst en VELDIG vesentlig sikkerhetsrisiko...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå