Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bytte fra Bluecom til ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har Bluecom i dag og er ikke fornøyd. Betaler for 4100/450 men får bare en tredjedel av farten jeg skal ha.(Har hatt de i 3mnd) og skal byte ISP men er ikke

sikker på hvem som det er best og bytte til.(Bor på Askøy)

Er det noen plasser det er mulig og finne ut hvem som kan levere og hvem som har eget utstyr i sentralen?

 

Kom gjerne med Gode og dårlige erfaringer.

 

:hmm::hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!

 

BKK og NGT skulle kanskje vere aktuelle for deg?

 

Skjønt NGT har vel eit noko varierande rykte vist du blir nødt til å nytte deg av deirans kundeservice...

 

Mvh.

 

Green

Endret av Green
Skrevet

Hei

 

Når det kommer til hastighet på xdsl produkter, så er det et gjennomgående problem for de fleste ISPene Norge rundt.

 

Jeg er opprinnelig Catch kunde og hadde for 6 mnd tilbake en hastighet på 3mbits. Per dags dato er jeg nødt til å ha 1.5mbits for å ha et stabilt produkt uten problemer med sync og hastighet.

 

Det er synd at utviklingen har gått i overnevnte retning, men kobbernettet er meget overbelastet i store deler av sentral Norge. Det kan være riktignok enkelte selskaper som ikke har kapasitetsproblemer.

 

Etter egen erfaring og tilbakemelding fra venner og bekjente hos forskjellige selskaper, har alle mer eller mindre problemer med xdsl og hastighet. Spesielt rundt kveldstider, da det foreligger størst belastning på nettet.

 

Hjelper ikke noe særlig når Telenor eller Bluecom skal oppgradere alle kundene sine ytterligere løpet av de nærmeste mnd.

 

Ønsker deg lykke til med ny ISP.

 

DevianX

Skrevet
Sjekk www.bredbåndsguiden.no.. Har du ringt og snakket med kundeservice da?

5292781[/snapback]

 

Takker for den linken ErlendRU.

Har vert i kontakt med Bredbåndsguiden og de skal hjelpe meg

så vi får se hva som skjer.

 

Takker for alle svar.

:w00t:

Skrevet

Antagelig er det som nevnt problemer i kablene mellom deg og sentralen, er det dette som er problemet vil det ikke hjelpe og bytte da disse kablene brukes av av alle leverandørene som leverer ADSL til deg.

Skrevet
Antagelig er det som nevnt problemer i kablene mellom deg og sentralen, er det dette som er problemet vil det ikke hjelpe og bytte da disse kablene brukes av av alle leverandørene som leverer ADSL til deg.

5299075[/snapback]

 

Det kan ikke vere kablene som er problemet da jeg nettop har byttet

fra Telenor hvor jeg hadde 4100/450 men fikk den farten jeg skulle ha.

Jeg byttet til Bluecom for jeg hadde problemer med Ruteren på PPOE oppkoblingen som de bruker ,men det skulle jeg vist ikke gjort...

Skrevet
Det kan ikke vere kablene som er problemet da jeg nettop har byttet

fra Telenor hvor jeg hadde 4100/450 men fikk den farten jeg skulle ha.

Jeg byttet til Bluecom for jeg hadde problemer med Ruteren på PPOE oppkoblingen som de bruker ,men det skulle jeg vist ikke gjort...

5299511[/snapback]

 

Og problemet dukket opp fra dag en?

Skrevet

Hehe, bytte isp når ruteren ikke liker den ;) .... Men uansett se nermere på DirectConnect, de leverer det de skal til meg iallefall, så har de i tillegg peiling på supporten slik at vi slipper standard telenor/bluecom/unameit svar som: "Det er sikkert ruteren din, koble den bort!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...