cyberPanda 0 Report post Posted December 13, 2005 hver gang jeg logger meg på en SF server går alt helt fint en stund, så etter en runde eller to (noenganer før) får jeg plutselig "problim with your conection to the server" feilmeldingen. den blir der til spillet går ut av serveren til det går ut og jeg får "your conection to tthe server is lost". dette har skjedd hver gang jeg har spillt SF i det siste, og jeg har spillt på mange ulike servere. alt går bra, og jeg har lavt ping og ikke noe lag til dette skjer. hjelp! dette er så sinsykt iriterende Quote Share this post Link to post
fredde 0 Report post Posted December 14, 2005 Kan ikke hjelpe deg, bare konstaterer at jeg har akkurat samme problem som beskrevet... Quote Share this post Link to post
SPRCO 919 Report post Posted December 14, 2005 Samme probelem her også. Bare at jeg får den meldigen i battlefield 2 vanilla også... Håper noen kan hjelpe. Quote Share this post Link to post
apollo3 35 Report post Posted December 15, 2005 hver gang jeg logger meg på en SF server går alt helt fint en stund, så etter en runde eller to (noenganer før) får jeg plutselig "problim with your conection to the server" feilmeldingen. den blir der til spillet går ut av serveren til det går ut og jeg får "your conection to tthe server is lost". dette har skjedd hver gang jeg har spillt SF i det siste, og jeg har spillt på mange ulike servere. alt går bra, og jeg har lavt ping og ikke noe lag til dette skjer. hjelp! dette er så sinsykt iriterende 5291228[/snapback] Jeg får av og til dette i vanlig BF2, på norske servere, og har aldri høy ping jeg heller. Quote Share this post Link to post