Gå til innhold

Penger til Epic mount


Anbefalte innlegg

Farmet en god del i Un'Goro selv da jeg skulle ha epic-mount, og det ble fort penger av det, av Devilsaur Leather og ikke minst Guardian Stones.

 

(Var ikke dette jeg fikk pengene fra til slutt, da jeg fikk Krol Blade og Myrdminions Signet random i EPL på to timer, men allikevel :p)

 

Devilsaurer - Root/starfire/root/starfire. Skulle du få add (som interrupter), bruk hibernate på enten devilsauren eller adden. Dreper en Devilsaur veldig kjapt med denne metoden. Pass på å ikke komme for nær, de har en stygg fear.

 

Stone Guardians - Samme taktikk på disse. Root/nuke. Fikk ca 6-8 Guardian Stones i timen om jeg var heldig, disse går for 9-10g pr stk på Daggerspine, Devilsaur Leather går for 25g pr 10.

 

Begynn fra inngangen fra Tanaris, jobb deg oppover mot nord langs fjellene til du er på motsatt side og gå tilbake (da skal spawns være klare igjen).

 

Du kan som sagt også farme EoS solo som druid, men på min server blir dette stedet stort sett spawncampet 24/7, så jeg orker ikke sloss om mobsa...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du virkelige problemer med å farme, kan du alltids lage low-skilled leather stuff og selge i stooore mengder for lav pris på ah.

 

La oss si at man har tailoring, man er level 60.

Silk cloth kan man få taki i huuundrevis av.

Small Silk pack kan man selge for opptil en 3G.

Legg ut drøssevis av disse på ah for en billig pris, Si at en kar har lagt dem ut for 3g, da slenger du dem ut for 1g50s.

 

1g50s i massevis blir penger det også, og silk cloth kan du farme (bokstavelig talt) tusenvis av på et par timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...