Gå til innhold

Creative lanserer Zen Vision:M


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
beklager å si det men verken crative eller apple sine spillere er av interesse. hvorfor? fordi dem begge krever spesielle programmer for å kunne legge inn musikk på spillern...

5288240[/snapback]

 

Både mediacenter 11 og winamp funker med min creative... Programvaren som følger med er ikke verdt tegnene den er skrevet med, men det er ikke vanskelig å finne programvare som gjør jobben.

Lenke til kommentar
beklager å si det men verken crative eller apple sine spillere er av interesse. hvorfor? fordi dem begge krever spesielle programmer for å kunne legge inn musikk på spillern...

5288240[/snapback]

 

Både mediacenter 11 og winamp funker med min creative... Programvaren som følger med er ikke verdt tegnene den er skrevet med, men det er ikke vanskelig å finne programvare som gjør jobben.

5288279[/snapback]

 

Og det er ikke spesielle programmer?

 

AtW

Lenke til kommentar
beklager å si det men verken crative eller apple sine spillere er av interesse. hvorfor? fordi dem begge krever spesielle programmer for å kunne legge inn musikk på spillern...

5288240[/snapback]

 

Både mediacenter 11 og winamp funker med min creative... Programvaren som følger med er ikke verdt tegnene den er skrevet med, men det er ikke vanskelig å finne programvare som gjør jobben.

5288279[/snapback]

 

Og det er ikke spesielle programmer?

 

AtW

5288321[/snapback]

 

De Creative spillerne jeg har prøvd, virker uten spesiel programvare.

Lenke til kommentar

For meg óg er Creative og Apple ute av bildet, siden de ikke lar meg bruke spillerne sine uten spesiell programvare. Med spesiell programvare mener jeg ikke nødvendigvis programvaren som følger med, men programvare som låser meg til en spesiell plattform. Winamp er et program som finnes kun for Windows, og dermed er det uaktuelt for meg. Jeg ønsker rett og slett en god MP3-spiller med god kapasitet som kan brukes med vanlig mass storage, og dermed ikke trenger proprietær programvare.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
jorgis, du burde hatt min i hånden og opplevd den ubeskrivelige fargeskjermen. Jeg er målløs ...

5769083[/snapback]

 

Hjelper lite med fancy fargeskjerm om jeg ikke får noe innhold på den, Andreas... ;)

 

 

Derimot er en iAudio X5L tingen for meg. Fancy fargeskjerm, enormt mye bedre batterilevetid OG den fungerer med vanlig USB mass storage. :)

Lenke til kommentar
Hehe. Jeg klager iallfall ikke. Med den forrige enheten i innbytte ble den litt billigere ...

 

Du sikter til kun-Windows-kompatibilitet, korrekt (hvis dette stemmer, naturligvis)?

5775375[/snapback]

 

Jeg sikter til at alt for mange gode MP3-spillere ikke vil fungere på andre plattformer enn windows. Creative selv sier at du kan kjøre dem uten "spesiell programvare", fordi det går fint via WMP, men når du ikke har WMP er du litt ute å kjøre. ;)

 

Greit nok, du får ganske god støtte for iPod, men en iPod har for dårlig lyd, og _alle_ har den... :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Creative = XP (mange flere brukere)

iPod = Mac (som oftest geeks? hvertfall Norge?)

Uansett : er det programvaren det står på er dette no problemo. På Crreative spillerene fungerer det med Windows Utforsker og folk som har prøvd spilleren mener at den konverterer automatisk bare med utforskeren.

Jeg foretrekker Creative og den strl fordi jeg ikke liker en tynn plate i hånda som jeg føler kan knekke vis jeg klemmer LITT for hardt. Creative-spilleren = bedre skjerm, system og muligheter (etter min mening). Film, bilder og musikk i mange tier passer mer perfekt.

Tenkte på Zen Vision eller Zen Vision W men når jeg så skjermen på denne IR (søstra mi kjøpt'n) så har jeg bestemt meg! Skjermen er MYE større enn det man tror! Kult med egen wallaper og utsenede om man vil. Planlegger, tasks osv. :D

Søstra mi er godt fornøyd og anbefaller den. Sel ønsker jeg meg den til bursda'n min :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...