Gå til innhold

Køen til TG-billetter i gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, vurderer å dra dit, men tør ikke å dra alene tongue.gif Så jeg må få dratt med meg en venn dit, jeg bor jo på Hamar og greier, men jeg kjenner ingen på min alder her som vil dit.

Skal prøve å få med meg noen før den 19. Des.

 

du får komme på tg, drar alene men kjenner noen som skal dit, vi kan jo treffes da vettu, like gamle :cool:

Lenke til kommentar

jeg sier som i fjord , har lyst til og dra men kommer ikke til og få dillet meg til det , ser heller ikke det store med det lenger , i di gode gamle modem dagene var det pga stor linje som lokket , men nå har vi jo alle adsl og laster ned som det passer seg .

 

jeg har jo heller ikke noe nerder som jeg utpreget har noe behov får og møte :p

 

 

holder meg vell hjeme og ønker at jeg var der , som vanlig

Lenke til kommentar
Er vell ikke noe problem å få taki billetter til TG06.

I fjor var det jo over 50 ledige billetter 4 uker før det startet, mener jeg å huske :)

5287258[/snapback]

I år var det ikke noe problem å få tak i billetter, nei. VG slo stort opp at billettene forsvant etter 20 minutter, men sannheten er at det ikke ble utsolgt før mange dager senere. Erfaring viser at de aller fleste som vil ha billetter får det, selv om det kan se mørkt ut i starten av billettsalget. Det er alltid noen som ombestemmer seg i siste liten, og du kan uansett få en venn til å kjøpe for deg.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Er vell ikke noe problem å få taki billetter til TG06.

I fjor var det jo over 50 ledige billetter 4 uker før det startet, mener jeg å huske :)

5287258[/snapback]

I år var det ikke noe problem å få tak i billetter, nei.

5288794[/snapback]

Kanskje han fölger TG kalenderen? Når TG05 er ferdig så blir det "ifjord" :tease:

Lenke til kommentar
Men hvordan er det med det her bilettsalg greia? Når en får sånn melding, må en skynde seg inn å kjøpe da, eller hvor lang tid har man på seg?

 

Har tentamen, så blir litt stress hvis jeg må være våken til langt ut på natt

 

..og det er jo nettopp det denne løsningen hindrer - du trenger ikke sitte oppe til langt på natt for å kjøpe billetter.

 

Hvordan billettsalget fungerer er forresten forklart meget enkelt på http://www.gathering.org/ - kanskje et kjekt sted å titte om man ønsker å dra til TG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...