Gå til innhold

Roskilde Festival 06 - SPILLEPLAN UTE

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ja, vet. Problemet er at prioritering nr. 1 George Clinton spiller på den tiden.  :(

6358720[/snapback]

Kult å se at andre prioriterer George Clinton. Småkjipt at Tool og Clinton spiller samtidig.

"Make my funk the P-funk, I want my funk uncut" :cool:

Endret av tjalla
Skrevet
15 min etter start

6357260[/snapback]

Crap, lover ikke bra :(

Har ikke vært på Roskilde før, men såvidt jeg har fått med meg er West camp det mest ønskelige for min del.

Skrevet (endret)

Nokon som har mobilnummeret til Janzi?

PM meg.

Edit: Hvis det er andre som skal nedover som eg kunne trengt nummeret til, så er det berre å sende e PM då òg. =P

Edit2: Fått nummeret. Yapz. ^^ ^^: AS

Endret av Satrucci_
Skrevet (endret)

Det store spørsmålet - hvor mye lommepenger har folk endt opp med i budsjettet? :p Jeg tenker vel at jeg kommer til å bruke ca3000 i utgangspunktet (kommer nok ikke til å kjøpe så mye stash), men har mulighet til å gå en del over det.

Bah. Hater at jeg ikke reiser ned før på tirsdag. Blir kjekt å ligge i en grøft.

Endret av bhsand
Skrevet

Omsider! For et styr.. Jeg fikk lønn dagen etter at det ble utsolgt for Roskilde-billetter, men i dag fikk jeg omsider tak i en! :w00t:

Måtte såklart betale dyre dommer (2900 spenn), men nå har jeg hvert så sinnsykt gira på å komme meg ned dit så jeg måtte bare! :)

Hvis det er noen som har planer om å dra nedover å kjøpe billett der, så ville jeg ikke gjordt det.. Fikk "rapport" fra en kompis; der ligger prisene på 3500+ .. Drøyt..

Men uansett, Roskilde here i come! :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...