Gå til innhold

Termaltake Soprano skal moddes :) Update! 19.12-05


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Henge seg på* :p

 

Kult, gleder meg til update! :)

 

Netshop sponser ikke, eller sponser vertfall ikke mange! Har vel sett chace vertfall (riktig?) husker ikke fler, men det er bare å håpe ;)

5293843[/snapback]

Netshop sponser jo. De sponset meg.

 

Bountyhunter(BF:V),15/12-2005 : 15:40]fikk svar fra netshop i dag om at de hadde brukt opp budsjette for sponsing av casemods for i år og at jeg kunne søke pånytt utpå vårparten en gang :(

5297245[/snapback]

Rart, Bare for en uke siden fikk jeg en plate plexi.

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar
200gb er aaaaaaltfor aaaaaaaaltfor lite! har selv 400gb og alt er fyllt til randen, til og med os disken min! Ville investert i en 400gb jeg;) + den 200gb du har valgt kanskje!

Også, hvorfor kjøpe os når man kan laste ned?:p

5298801[/snapback]

 

husker du ett av spm som kom da du registrerte deg?

 

Var iallefall ett om piratkopiering er lovlig på forumet.. og håper du ikke bare gjettet :)

 

og kansje noen vil være på den lovlige siden, pluss at microsoft setter inn tiltak for å ta de som ikke er det..

 

OT: blir knall dette. prøv å får sponsorer andre plasser da.. Vendur og slikt..

Lenke til kommentar

Update! 18.12-05

Da var dette bestilt og hentet hos netshop oslo :roll:

-Sunbeam Lazer LED, UV/Blacklight  Stk  1,00 

-AC Ryan AcrylPanel 5mm, UV Grønn 480x480mm  Stk  1,00

-AC Ryan CableTies, UV Grønn Strips, 10 pk.  Stk  1,00

 

Faktura/oppkravsbeløp: NOK  285,00

 

 

 

har desverre ingen bilder enda sliter med å skaffe kamera :(

 

men det jeg har gjort til nå er å skjære ut plexin til døra det gikk kjempe bra fikk hjelp av en onkel som hadde en elektrisk baufil som funket fett :thumbup:

:her kommer bildet:

det eneste jeg mangler nå er m3 skruer og mutterer til å feste plexien med... skal prøve å få kjøpt det i løpet av uka...

 

jeg har også skjært ut hull til radiatoren i taket, MEN jeg hadde klart å måle feil så det ble 3m får stort på begge sider så skrue hullenen til radiatoren kom inni hullet... hvis dere skjønner...?

:her kommer bildet:

men jeg fikk nok engang hjelp av onkelen min som har et enkelt blikkenslager værksted i kjellern :D så vi fant en måte å feste radiatoren på som jeg tror kommer til å se bra ut... jeg skal sette på en chrom list noen som vet om den dekker de 3mm på begge sidene av radiatoren? hvis ikke får jeg finne på noe lurt. :hmm:

 

jaja mye tekst men ingen bilder :no: håper jeg får tak i et digitalkamera snart så dere kan få se noen bilder... men jeg ikke får tak i det iløpet av de 2-3 nestedagene så kan jeg ta bildet med webcameraet kom jeg på nå :tease: det hadde jeg glemt at jeg hadde :roll:

 

jaja takker for alle tilbakemeldinger til nå! :thumbup:

-Bountyhunter

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Worklog uten bilder?  :blink:

5490771[/snapback]

 

Han har ikke kamera.

5490786[/snapback]

Burde ikke denne ligge under 'Casemods' da?

Nok ot.

 

Ideene dine ser fine ut, kan bli bra, hvis du skal sleeve kan du vel også sleeve med sølvfargede strømper?

Hva med å lakkere viftene grønne/sølv? :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...