Gå til innhold

Ny verdensrekord i wow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kanskje han snart kommer til å føye seg inn i rekken av de som dør av for mye spilling. I såfall vil vel det være en ny rekord også da det meg kjent kun er asiatere som tildigere har klart dette.

Skrevet

Det som er mest trolig er at han svært sjelden logger av karakteren sin når han slutter å spille.

Jeg hadde ikke klart å bruke 42 dager på å bli level 60 selv om jeg hadde anstrengt meg.

Joda han har mye time "played", men jeg tviler sterkt på at det faktisk er playtime.

Skrevet
Det som er mest trolig er at han svært sjelden logger av karakteren sin når han slutter å spille.

Jeg hadde ikke klart å bruke 42 dager på å bli level 60 selv om jeg hadde anstrengt meg.

Joda han har mye time "played", men jeg tviler sterkt på at det faktisk er playtime.

5281254[/snapback]

Man blir vel logga ut automatisk etter 15 min idle?

Skrevet

Jo man blir logga ut etter ei viss tid, men det fins plenty med scripts og macroer som forhindrer AFK-status. Som skriver en prikk i chatten e.l.

Skrevet

Hehe, jeg trodde jeg hadde sykt mye med mine 43 dager played :D Så var det en i guilden med 93, og like etter kom en fyr og fortalte om sine 150. Men de 150 var litt "juks", da det var spredt over noen alts. Men allikevell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...