Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QjT4b9
Skrevet

Demonology: En pet som gjør 400dps alene i lvl 72, masse stam, spellpower buffs som går hele tiden når du har pet framme, pet som tanker for deg, du kan så si å uten å miste EN hp bare du er flink å holde mobs unna deg, metamorphosis: 600% armor, 20% spellpower (mener jeg det var), 5% mindre sjanse for å bli critta av motstanderen.

Det er en veldig grei deal, særlig om du har dualspecc.

Kjører:

Demon 0/51/x (lvler enda så)

Affli 54/X/0 as said above

Demon når jeg soloer, og når det er raids, instance og group der vi har tank så er Affli kjekt, bare se fienden dø, ikke gjøre så alt for mye selv ;)

Skrevet

På så høy level funger vel alt, kommer an på spillestilen din. SiLi/FG er fett, og muligens det mest effektive, men levling handler jo ikke akkurat om min-maxing :p

Skrevet
Sorry for en liten bump men

Har starta en orc warlock og han er lvl 10 nå men jeg skal ha en sånn void. Men jeg finner ikke ogrimmar summon sircle! Noen som har en anelse hvor jeg må gå?

Det hadde vært utrolig flott om noen kunne svare meg på dette :)

Skrevet

Savner lvling igjen jeg. Stengt betaling for accounten nå og gidder nok ikke åpne den før nye expansionen. Wow blir bare bånn kjedelig etter man har lvla opp til 80!

Skrevet

Jeg levla med affliction.

Slipper jo drikke/spise noe som helst..

Bare dotte så mange mobs du kan og vente på at de skal dø.

Healer jo opp selv om det står 6stk mobs å slår på deg :p

Skrevet

Du får jo fremdeles healing gjennom corr om du velger sl-talentet, noe som betyr at dotting går enda kjappere. Så bruker du bare drain life for å toppe hp.

Skrevet

SL ble nok litt nerfa, men er jo ikke som om en dot har forsvunnet. Talentet gir jo en liten boost i skade gjort av corruption i tillegg til healing nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...