Gå til innhold

Zepto


hagbart

Anbefalte innlegg

Vurdere å kjøpe Zepto Znote 2002 med disse data:

Znote 2002

Maskinen kommer nok mest til å bli brukt til kontorprogrammer og surfing,lite eller ingen

spilling,men kanskje noe film

 

14.1” SXGA (1400x1050)

Wireless LAN 802.11b

Pentium 4-Mobile 1,7GHz

30GB

512MB soDIMM DDR RAM

DVD-ROM/CD-RW (8x/8x4x24)

Sum 19332 inkl mva

SPØRSMÅL:Er dette et bra kjøp? fordeler/ulemper med zepto,support osv? bråker den mye?

Er rykende fersk og trenger tips og råd!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv en Zepto 2002 med spesifikasjonene som er nevnt over, jeg er knallfornøyd :smile:

 

Det er imidlertid noen ting jeg ikke er 100% fornøyd med.

 

Batterilevetid på drøye 2t er litt lite med tanke på at jeg er student og bruker maskinen på forelesninger.

 

Tastaturet virker litt "billig", det gir etter når du trykker på midten. Dette gjør imidlertid ikke at tastaturet er vanskelig eller dårlig å skrive på, etterhvert merkes det ikke i det hele tatt.

 

Jeg synes vifta slår seg unødvendig mye på, selv om maskinen står i vilemodus forekommer det at vifta starter. Når maskinen brukes på batteridrift er det mindre viftestøy. Selve viftestøyen er ikke så veldig skjenerende, med litt bakgrunnsstøy i rommet blir den nesten borte.

 

Alt annet med maskinen synes jeg er helt topp, du får mao mye maskin for pengene :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: hermodfinjord på 2002-09-03 23:44 ]

Lenke til kommentar

Har også kjøpt en Zepto 2002, og er såre fornøyd med den. De negative innvendingene jeg har er stort sett de som er nevnt før, svak batteritid, "mykt" tastatur og viftestøy. For min egen del er ikke batteritiden noe problem da jeg sjelden bruker PCen dersom jeg ikke befinner meg i nærheten av en stikkontakt :smile:

 

Ellers er denne PCen et veldig godt kjøp! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...