Gå til innhold

Dere må hjelpe meg å fortsette med wow!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Nå er jeg level 57 (strax 58) på min main character, en warrior. Jeg har spillt siden spillet kom til europa, men har skiftet en del som dere kan gjette. Det jeg nå tenker på, er hvor elendig dette spillet egentli er. Her er det som jeg vil se for meg at jeg gjør den neste tiden om jeg spiller videre:

-Bli level 60, yay.

-Grinde scholo, ubrs osv for items til ZG (er i ZG guild).

-Grinde MC items når jeg da ikke er i ZG.

-Grinde nature resistans items når jeg ikke er i MC grinder BWL items. (har hørt man trenger masse nature i den nye 40 man instances som kommer i 1.9 patchen.)

Ok, hva nå? Vel, når jeg har kommet så langt, er det vel bare store raids på meg i high end instancer, er dette gøy i lengden? Er det verdt å fortsette å grinde i mange månder for å komme meg til BWL fks.?

Hva gjør jeg når det ikke er store raids? PvP? Neppe, jeg ville gjerne blitt Rank 14, men med det systemet som er, må jeg etter å ha blitt rank 14, og sikkert da vil ta pause fra PvP en laaang stund, nei da er belønningen: PvP mer ellers mister du ranken din og kan ikke bruke itemsene.

Store raids til IF og lignende? Sikkert uberkult, men ingen gidder.

Hva gjør dere level 60 high end folk, som dere synest er så umåtelig morsomt? Er WoW egentlig ett bra spill?

Jeg vil gjerne ha en liten diskusjon, se hva folk mener! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Chatter med venner og spiller med alts. Battlegrounds er ikke-eksisterende på min realm.

EDIT: Hender jeg tar en tur innom dette forumet å legger inn meningsløse poster eller irriterer andre. Til tider svært underholdende.

Endret av Meldarion
Skrevet

I min mening så kan wow på lvl 60 være utrolig kjedsomt, med tanke på at du grinder for penger og endesløs Faction grinding osv. MC osv er greit i begynnelsen, men blir kjedelig etter hvert.

Levler roguen min og en warlock, det er mye gøyere enn å loke rundt i IF uten å gjøre noe :p

Skrevet

så du skrev at PvP mer ellers mister du ranken din og kan ikke bruke itemsene.

du kan forsatt bruke tingene vis du går ned i rank, blir du rank 14 å går ned i rank kan du forsatt bruke rank 14 våpen og armor...

Skrevet

Hjelper meg svært lite når der bare er 100 alliance players på min server (seriøst) så BG er alldri oppe. Har heller ikke tid til å bli rank 14, bruker jo ca 2 mnd med 8 timer BG grinding. GRINDING. off.

Skrevet

Prøv å husk at WoW er et spill. Det å bli exalted over alt eller å blir rank 14 kan utvilke seg til å bli en jobb. Jeg betaler ikke 100kr i måneden for å jobbe. Spill skal være gøy, og den beste måten å ha det gøy på er å spille med venner.

Kjenner en som kan skrive under på det :(

Skrevet

For meg følest det virkelig ut som ej jobb, og hver gang jeg har grindet 5 timer og kanskje fått en level, tenker jeg: Da kan jeg ta FRI for i dag. Jeg tror ikke jeg har så veldig godt av wow lenger..

Skrevet (endret)

Warcraft er gøyt sånn de første 120 timene. Veldig bra levetid vil jeg si, Half-Life 2 til sammenligning er unnagjort på mindre enn 12 timer.

Endret av Pycnopodia
Skrevet

Oppskrift:

1. Finn deg en BG

2. Finn deg en på motsatt faksjon som du ikke liker av en helt idiotisk grunn.

3. Lag en /target hanjegikkeliker - macro.

4. Nitrykk på macroen til han/hun kommer opp.

5. Hvis du holder på med et annet mål, skift mål!

Kjenner en som ble utsatt for /target macroen av en hunter, han var ikke mye glad etterpå!

Skrevet

Hmm, spør du meg gidda jeg ikke mer da jeg fant ut at, uansett om jeg får de bootsa så eier jeg ikke likevl, det har nesten ingenting å si. Mye gøyere å levle, for da vet du liksom at om to levler så får du nye skills igjen, og du kan snart få mount. Var vel kanskje en grunn til at jeg plutselig begynnte å spille på alt's på level 59.

Skrevet

Ett ord. Roleplaying.

Orker omtrent ikke å grinde meg opp til 60 da det er mye morsommere å rollespille / løpe rundt i relativt lowbie-områder som silverpine og drive med litt spontan PvP.

Skrevet

Hvis du ikke synes WoW er noe gøy, så burde du jo bare la være å spille det.

Synes det er moro med RPG (da mener jeg som spillsjanger, ikke server type) at jeg kan spille online gir en ny dimensjon til hele greia. Moro å samarbeide med andre og lære seg å spille bedre. Epics er jeg egentlig ikke så veldig opptatt av. Det er "krydder" men ikke noe jeg lever og ånder for.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Du kan bruke rank 14items selvom du går ned i rank.

Skrevet

Må si at jeg er enig med deg i at wow er lusent i level 60.

Hva gjør jeg når det ikke er store raids? PvP? Neppe, jeg ville gjerne blitt Rank 14, men med det systemet som er, må jeg etter å ha blitt rank 14, og sikkert da vil ta pause fra PvP en laaang stund, nei da er belønningen: PvP mer ellers mister du ranken din og kan ikke bruke itemsene.

5278249[/snapback]

Men du beholder pvp items selvom du går ned i rank, leeeenge siden det ble sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...