Gå til innhold

noa er satt sammen av to lag hvilke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Jeg har hørt at noa er satt sammen av to gammlere CS klaner hvilken??

5276235[/snapback]

Claner? Den er ihvertfall Amerikansk-Norsk...

bsl startet den, han spiller nå i Team Catch-Gamer,

mer vet jeg ikke

Lenke til kommentar

Noen vil kanskje si at de er satt sammen av "DoX" (Dream of Extension) og undead pga av elements kontakter innen headsetindustrien. De fleste har jo hørt om Koss-avtalen som binder noa sammen. Medlemmene i NoA er stort sett fra Usa og Norge, men store deler av klanen kan bindes til Skotland. Manageren deres sier at det ikke er noen tilfeldighet, men man vet jo aldri hva som skjer bak sceneteppet innen progaming. Det oppstod også en del rykter da Heaton og dark tok buss sammen fra flyplassen til CPL-lokalet. Det at de etterpå nektet for dette påviser usikkerhet, noe man kan se i det siste filmen "The X-strike" som er laget av Moviezpesialtz. En liten gruppe som vanligvis jobber for klaner som "the nexus" og "dead or alive". Samtidig så er det mange rykter ute og går, så det vanskelig å si.

Lenke til kommentar

Er vel 3 lag om jeg ikke tar feil. Satt sammen av eolithic (XeqtR, DarK), I Can See You(icsu)/mtw.ati (kixer, speedi) og 4Kings (RED).

 

DarK spilte jo forsåvidt i 4kings sammen med RED en stund, og det er mulig at de tre svenskene har spilt sammen ved tidligere anledninger.

 

 

RuneM- har dog et godt poeng med den omtalte Koss-avtalen.

Endret av munky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...