Gå til innhold

Bærbar som mediecenter?


Anbefalte innlegg

Pappa fikk seg en bærbar pc av jobben idag, han kjøpte seg HDTV for ikke så lenge siden og ville gjerne koble sin nye pc til tv'en og kjøre trådløst mus/tastatur og nett. Når han så fikk seg en bærbar istedenfor den stasjonære han håpet på lurer jeg på om det går an og kjøpe en "transformator" til tastatur som med mus. Du vet slik at du kan stikke musen i en USB plugg. Går det an å skaffe slik til tastatur?

 

Mvh. Kristian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ble jeg faktisk litt usikker på hva disse postene hadde med tema å gjøre; "Bærbar som mediecenter" ?

 

For å holde meg til det dere diskuterer over; antar at dere snakker om å bruke en type trådløst tastatur/mus på laptop'en eller noe. Pass på at det har bra nok rekkevidde, mange typiske radio-baserte trådløse funker ikke mer enn et par meter... :(

 

Jeg løste problemet med å kjøre Logitech diNovo bluetooth-tastatur. Da slipper jeg ekstra "dongel" også, siden laptopen min har BT integrert.

 

Men skal først maskina kjøre mediasenter-programvare, er det jo et "must" med en fjernkontroll da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...