Toa Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 http://www.ba.no/forbruker_guider/multimed...icle1859071.ece Noen som har prøvd det? Er det så bra og moro som det kan virke som i denne anmeldelsen?
Wooho Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 (endret) VG ble ikke så imponert :!: Vet at det ikke er samem spillet men måtte bare, da dette er ski baserte spill. Endret 9. desember 2005 av Wooho
Toa Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Men så er også det et helt annet spill....
RRhoads Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 VG ble ikke så imponert :!: Vet at det ikke er samem spillet men måtte bare, da dette er ski baserte spill. 5272719[/snapback] dette blir jo som om noen hadde spurt om Call of duty 2 er bra, og jeg hadde henvist til en omtale av Gun.. skytespill begge deler. PS. Det finnes to stk. alpinspill: RTL alpine skiing 2006 og Ski Racing 2006. Har ikke prøvd noen av dem, så jeg kan ikke uttale meg om forskjeller. Er det noen som har prøvd begge? Er det verdt 400?
Snorre Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Har prøvd demoen av spillet trådstarter spør om, og jeg må si meg rimelig fornlyd. Det ufattelig morro i split-screen. Meg og min kamerat skulle øve til en samfunnslære prøver (vk1), men ble sistene i minst 10 runder splitscreen først. Grafikken er pen, og flyter bra selv om du ikke har det nyeste av det nyeste innen maskinvare. Kontrollsystemet fungerer greit med keyboard, men ville tro at gamepad eller joystick er å foretrekke.
Toa Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Har prøvd demoen av spillet trådstarter spør om, og jeg må si meg rimelig fornlyd. Det ufattelig morro i split-screen. Meg og min kamerat skulle øve til en samfunnslære prøver (vk1), men ble sistene i minst 10 runder splitscreen først. Grafikken er pen, og flyter bra selv om du ikke har det nyeste av det nyeste innen maskinvare. Kontrollsystemet fungerer greit med keyboard, men ville tro at gamepad eller joystick er å foretrekke. 5273623[/snapback] Høres ut som en kjekk sak å ha til xboxen. Greit å fyre opp når vi har spilt PES5 i timevis og trenger litt avveksling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå