Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Dette er å synke veldig lavt men jeg betaler 150 norske kroner til hver av de som kan skaffe meg en fissuredel. Selv 150 er lite men jeg gir ikke mer Så slik er den historien... lattis.
Chasseur Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hoho. Hadde jeg faktisk skaffa meg en fissuredel, hadde jeg tatt mer. Og uansett, du vil vel kun ha til et yrke?
SF2-Guile Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hehe. Jeg har full fissur armor til Monken min. Drit fet. Men 150 kr delen er kanskje litt lite. Og dessuten så er alle sånne armorer customized for den som skaffer dem, så det du da egentlig er på jakt etter er ectoene og shardsa + pengene det koster å crafte delene.
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jepp så klart mener jeg Obsidian Shards, Globs of Ectoplasm og gold. 150 spenn til den som gir meg nok av dette til en fissuredel.
DurinVIII Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det koster da ikke så mye for fullt fissure? 2 millioner kanskje?
Chasseur Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 uansett, kjøp/salg av ingame items for ekte penger er mot license agreement, med andre ord bryter du reglene fr GW
SF2-Guile Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 uansett, kjøp/salg av ingame items for ekte penger er mot license agreement, med andre ord bryter du reglene fr GW smile.gif Det er riktig ifølge EULAen ja. Man kan blir tatt. Vet at de fører statistikk og følger godt med på hva som skjer på økoniomifronten inne i GW. Men det er spesielt på de som felger gull på Ebay da. Men blir du tatt så har du ikke GW lengre.
Chasseur Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Spilte gW til klokka 5 i natt, og så stikker jeg en tur innom augory rock. Set 15 personer, 14 monk/me, som løper ut/in portalen på farm runs ^^
Chasseur Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 mhm. detteerikkefjortentegnfaenskapsomhelstksullepellesegbortinattaslikatvivanligeforumbrukerekunnehaengodopplevelsepådettetidligerenittigangerbedreforumførdetbleinnfrtmassedummetiltakforåforebyggespamogannetdrittjegmeneratvihellerkanbanneidiotenesomspammeroglaossvanligebrukerekosesegpåforumetutenåmatteskriveenhaumedmeningsløseordsliksomdetteselvomdettebleganskemeningsfultdaogforestenordelingeroppskryttsomfaen
DurinVIII Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Eller du kunne ha quota meg og bare skrevet mhm
Chasseur Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Eller du kunne ha quota meg og bare skrevet mhm 5278873[/snapback] sånn? Men, nok OT nå.
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 (endret) Ja, personer i den 3. verden setter ut boter sånn de kan selge gull på eBay. Ole Endret 23. desember 2005 av Slettet-VqMh8ni9
SF2-Guile Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Vel. er vel ikke så mye botter der nå. De er allt for lette å sile ut av Arenanet. Men det sitter masse folk borte i asia og farmer for minstelønn 24/7 for å skaffe gullet som de selger på ebay. Mener Arenanet skrev en artikel om akkurat dette.
sigz Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 hehe ja. Møtte en fyr ingame som solgte UnID gold items....Han hadde så mye at det var ekkelt. Kunne bare tømme på..Og når han ble tom fikk han mer med en gang. Han var dårlig i engelsk og da jeg spurte hvor han hadde fått dem fra svarte han bare : "?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå