Gå til innhold

Ny Undead char... Hvilken class?


Anbefalte innlegg

Hei...

Skal bygge meg en Undead char og lurte litt på hvilken klasse jeg burde velge.

Har sett litt på en Undead Warlock og lurte på om det var noen synspunkter på dette. At jeg er newbie har dere sikker skjønnt, så noen gode build tips og hvilken klasse jeg burde satse på hadde vært greit :blush: .

 

Det jeg hadde tenkt var noe som var sånn halveis offansivt. Ikke en tank, men heller ikke en healer som bare står bak og passer på alle de andre.

Noe som er litt med uten å få al trøkken er liksom min ting :D

 

Mage, Priest, Rogue, Warlock og Warrior... Hvilken bure jeg velge og hvorfor? :hmm:

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei...

Skal bygge meg en Undead char og lurte litt på hvilken klasse jeg burde velge.

Har sett litt på en Undead Warlock og lurte på om det var noen synspunkter på dette. At jeg er newbie har dere sikker skjønnt, så noen gode build tips og hvilken klasse jeg burde satse på hadde vært greit :blush: .

 

Det jeg hadde tenkt var noe som var sånn halveis offansivt. Ikke en tank, men heller ikke en healer som bare står bak og passer på alle de andre.

Noe som er litt med uten å få al trøkken er liksom min ting :D

 

Mage, Priest, Rogue, Warlock og Warrior... Hvilken bure jeg velge og hvorfor? :hmm:

5269103[/snapback]

 

Ingen kan fortelle deg akkurat hva du synes er morsomt utenom deg selv. Prøv alle sammen, se hva du liker best.

Lenke til kommentar

Undead warrior er kun slått av gnome warrioir i både hæslighet og generell lameness. Hvorfor i alle dager de tynne beinranglene skal kunne kaste rundt på øksa er meg et naturens under. Slåsseanimeringa til undead er også deretter ynkelig, hvor de nesten legger øksa ned på motstander ved utføring av ms etc. Orc/tauren warrior derimot får skikkelig sving på sakene ;) Så greit nok racials til undead er gunstig mot priest/lock, men som warrior har du langt fler midler å breake fear på enn wotf. Racials til orc/tauren er langt mer fordelaktig, spesielt siden orc blir buffa neste patch.

 

Roller du en rogue er også sannsynligheten stor for å bli ganka av highlevel allies. På samme måte som horde hater gnome rogues hater også allies undead rogues. (hvem har vle ikke hørt gnome/undead latteren etter å blitt stabba i ryggen på 10% liv mens man tar en mob? :cry: ) Derfor vil jeg anbefale deg en caster. Har selv en 60 mage som jeg trivdes stort med til jeg ble 60 og gikk lei av å være så squishy. Planen er å rolle en ne druid til jul :)

Lenke til kommentar

Hvis du vil være litt med i kamper, så er ikke warlock den dummeste klassen. Det er en relativt lite spilt klasse, men temmelig populær å ha med i grupper. Dette på grunn av stamina-buff, soulstone på priest (forhindrer wipes), jevn og fin skade via dots. I tillegg er de ikke særlig krevende for healeren, siden de kan stjele liv fra mobs via spells (og som UD har du også en innebygget bandasje annenhvert minutt - Cannibalize).

 

Du tåler også mer enn andre caster-klasser, siden mye av poenget med warlocks er at de skal ha en høy mengde stamina (og dermed mange hitpoints). Du kan også konvertere ditt eget liv til mana, så du er ikke like avhengig av vann som f.eks. en priest. Og, i tillegg kan du stjele sjelene til mobs/ekle allies og bruke dem til f.eks. healthstones, som gir tilbake liv.

 

Veldig artig klasse. :)

Lenke til kommentar
Hvis du vil være litt med i kamper, så er ikke warlock den dummeste klassen. Det er en relativt lite spilt klasse, men temmelig populær å ha med i grupper. Dette på grunn av stamina-buff, soulstone på priest (forhindrer wipes), jevn og fin skade via dots. I tillegg er de ikke særlig krevende for healeren, siden de kan stjele liv fra mobs via spells (og som UD har du også en innebygget bandasje annenhvert minutt - Cannibalize).

 

Du tåler også mer enn andre caster-klasser, siden mye av poenget med warlocks er at de skal ha en høy mengde stamina (og dermed mange hitpoints). Du kan også konvertere ditt eget liv til mana, så du er ikke like avhengig av vann som f.eks. en priest. Og, i tillegg kan du stjele sjelene til mobs/ekle allies og bruke dem til f.eks. healthstones, som gir tilbake liv.

 

Veldig artig klasse. :)

5269278[/snapback]

 

en ss vil bare forenkle wipes, ikke forhindre :)

 

men hmm, rogue>mage>lock hadde jeg gått etter

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale UD Warrior, har laget meg en etter roguen, og har det utrolig morro med den, i hvert fall nå. Var i WC igår, og fant ut at det er skikkelig skikkkelig morsomt å tanke :) Kan godt hende jeg går lei før lvl 60, men atm synes jeg warrior eier alle andre klasser :) Kan også være noe med at jeg har kjøpt opp alt gear som er mulig for å få den så bra som mulig, men men :roll:

Lenke til kommentar
For all del, wow trenger ikke flere ud rogues, de er altfor mange allerede! (fra en alliance lock)

5271580[/snapback]

Ah, alliance squishies <3 :p Var i AV igår med roguen min, og alliance så bare ut til å ignorere meg, tenkte sikkert noe sånt som "enda en noob ud rogue", så jeg hakket gjennom alle healerne og casterne på sekunder med Adrenaline Rush + Blade Flurry ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...