Gå til innhold

EVGA hos MPX.no!


stoolman

Anbefalte innlegg

EVGA er ett av de merkene som nyter mest respekt innen entusiastmiljøet, men det har til nå ikke vært mulig å få kjøpt dette her til lands.. iallefall ikke fra en norsk lerverandør. Dette er nå historie!

Mpx har nå tatt inn EVGA, og kortene som er Geforce kort kommer på lager i midten av denne måneden..

Har selv hatt to EVGA kort, og kvaliteten er second to none! Rett og slett helt ypperlig!! Kan anbefales!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
EVGA er ett av de merkene som nyter mest respekt innen entusiastmiljøet, men det har til nå ikke vært mulig å få kjøpt dette her til lands.. iallefall ikke fra en norsk lerverandør. Dette er nå historie!

Mpx har nå tatt inn EVGA, og kortene som er Geforce kort kommer på lager i midten av denne måneden..

Har selv hatt to EVGA kort, og kvaliteten er second to none! Rett og slett helt ypperlig!! Kan anbefales!

5268474[/snapback]

 

 

Stoler på deg jeg :) Bestillte et evga 7800 gt co ferdig overklokket tidligere i dag for shg fikk aldri inn asus 7800 gt som jeg har ventet på en stund. Måtte inn her og søke for å finne ut om jeg hadde bæsja på leggen som kjøpte et kort jeg aldri har hørt om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...