Gå til innhold

Hekta på wow?


Anbefalte innlegg

Er det bare meg som blir hekta på å spille wow? å slutter med alt annet som har noe med real life å gjøre?

Sitter så å si hele dagen å spiller, å har heller vanskelig med å komme meg bort fra maskin for å gjøre evt. andre ting, som er litt mer sosialt :whistle:

Mange andre som har samme problem? som ikke blir lei av å spille wow i det heletatt, og så "må ha det, bare må ha det" ;)

 

btw.. om du ikke spiller wow, så ikke begyn med det, blir avhengi. :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe, kan vel si jeg har samme problem.. men der jeg bor er det ikke annet å gjøre enn å se på tv, sitte på pcen eller være "tøff" å råne foran bensin stasjonen... så egentlig så er det ikke no problem for meg =)

5263179[/snapback]

mulig det ja.. men vent til du blir lvl 60, og er opptatt med MC, og bwl med to characters osv.

(offtopic, fiksa bildegreier. takk)

Endret av luwebr
Lenke til kommentar

Tja, jeg spiller veldig mye, kan ikke legge skjul på det. Men om jeg skulle trappet ned på spillingen så tror jeg ikke det hadde vært noe problem. Jeg blir ikke lei etter 4 timer :p Satt å koste meg med roguen i helgen, level 46-50 fra fredag til søndag, ble jo noen timer hver dag det.

Lenke til kommentar
Var egentlig ganske hekta, men så fort jeg hitta 60 så mista jeg liksom lysten.. Orker ikke tanken på å begynne å farme gear osv. Men jeg kan ikke legge sjul på at jeg fortsatt spiller, men ikke på langt nær så mye som før. Litt rart egentlig.

5263632[/snapback]

 

 

Samme måten her. Har vært sånn med alle mmo's jeg har spillt. Spillte mye i begynnelsen, og da kunne det ofte gå ut over det sosiale livet. Men nå logger jeg stort sett på for å håpe at det er en AV oppe. WoW sitt endgame er seriøst kjedelig, om du da ikke liker å gjenta ting i det uendelige. Likevel fortsetter jeg å spille WoW, for akkurat nå er det "the best thing". Men kommer til å slutte på et blunk så snart en ny mmo kommer. SoG kommer forresten imorgen og, så da kan folk sjekke ut om Dark and Light vil bli en tredjegenerasjons mmo.

 

Viss ikke så er det bare og vente på Vanguard. Aller helst skulle jeg ønske jeg aldri hadde prøvd mmo's. Da hadde jeg nok hatt mye bedre tid til ting :)

Lenke til kommentar

Er glad jeg er gift så jeg slipper å tenke på at jeg går glipp av noe om jeg spiller wow :cool:

 

Dessuten har jeg i en alder av 32 og med en liten sønn ikke så sinnsykt mye annet å gjøre enn å holde meg hjemme på hverdager:) etter jobb selvsagt!

 

Så sett ut i fra hva jeg hadde gjort om jeg ikke hadde spilt wow, så hadde jeg ikke gått glipp av en skit :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...